środa, 3 grudnia 2014

Liebster Blog Award- nominowana zostałam i ja :)

Jak w tytule :) - zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Anię z bloga  
 Bardzo Ci za to dziękuję, bo przyznam, że bardzo lubię tego typu zabawy :)



A więc najpierw sprawy techniczne:

 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


I zaczynamy :)

Pytania jakie otrzymałam od Ani:

1. Co najczęściej za Tobą chodzi?

2. Słońce czy Księżyc?

3. Jakie światło lubisz najbardziej?

4. Który kolor najbardziej Ci smakuje?

5. O czym myślisz zmywając gary?
6. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie?
7. Najpiękniejsze miejsce w Polsce w jakim byłaś?
8. Dzień bez .... (wstaw coś tam) jest dniem straconym.
9. Czy drzewa płaczą?  
10. Za czym biegniesz?  
11. Co się stanie, kiedy pewnego dnia zniknie internet?
I moje odpowiedzi:
1. Ostatnio niestety bardzo często chodzi za mną coś słodkiego :P Zawsze między końcem jesieni a początkiem zimy mam  taki okres, że praktycznie cały czas mogę jeść słodycze.
2. Oczywiście, że słońce! :)
3. Takie, które pozwala mi zrobić dobre zdjęcia ;P Niestety ostatnio mam z tym duży problem ;(
4. Najbardziej smakowicie brzmi dla mnie kolor pomarańczowy :) Uwielbiam owoce, które mają właśnie takie odcienie :)
5. Ile jeszcze mi ich zostało ;P
6. Największe wrażenie wywarła na mnie książka W. Bartoszewskiego "Mój Auschwitz". Od dłuższego czasu interesuję się tematyką obozów koncentracyjnych i przyznam, że po przeczytaniu tej książki byłam w wielkim szoku... Polecam wszystkim! 
7. Z mężem bardzo lubimy podróżować po Polsce. Rok temu byliśmy na małej wycieczce w Sandomierzu- i po prostu jestem tym miastem zachwycona! 
8. Dzień bez ...kawy z mlekiem :P jest dniem straconym.
9. Oczywiście, że tak! 
10. Hmm... ciężko mi na to pytanie odpowiedzieć. Zapewne większość z nas biegnie albo za sławą albo za pieniędzmi. Ja staram się żyć pomału, z dnia na dzień i nie chce za niczym biec. Chyba, że w przyszłości za moimi dziećmi :P
11. Przeczytam wszystkie książki świata ! :P

*** *** *** *** *** *** 

Nominuję do zabawy następujące osoby:








I proszę mi odpowiedzieć na pytania :) : 

1. Co jest Twoim największym osiągnięciem w życiu?
2. Czego byś nigdy nie zjadła?

3. Jest coś co zawsze chciałaś zrobić ale zawsze brakowało Ci odwagi?  
4. Gdybyś miała wybierać przed swoim urodzeniem: chcesz być piękna czy mądra? Co byś wybrała? 
5. Jak myślisz, czy istnieje przyjaźń między kobietą i mężczyzną?
6. Jaką część ciała najbardziej w sobie lubisz?
7. Twoje ulubione słowo?
8. Słodki czy gorzki?
9. Złapałaś złotą rybkę, która obiecała Ci jedno życzenie- co tylko chcesz! Co byś sobie zażyczyła?
10. Jaka piosenka najlepiej Ci się kojarzy i dlaczego?
11. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?

Oczywiście jeśli nie macie ochoty, nie musicie brać udziału w tej zabawie, aczkolwiek z chęcią przeczytam odpowiedzi na moje pytania  :)

Pozdrawiam serdecznie:*




24 komentarze :

  1. Jeeejku! Dziękuję :-**. Poodpowiadam na komentarze i zaraz się biorę do roboty w odpowiedziach na pytania :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xd. Jak fajnie, że nie jestem sama :D

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację, zabiorę się do odpowiedzi jak tylko będę miała wolną chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mną też ostatnio chodzi coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha xD Taki sposób na chandrę jesienno - zimową :P

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację!
    Moje odpowiedzi już są o tu:
    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/12/and-winner-is.html

    Jeśli interesuje Cię taka tematyka książek (ja od lat pochłaniam wszystko co dotyczy wojny i obozów) to polecam Ci książkę Imre Kertesz "Los utracony". Dająca do myślenia lektura...
    "Mój Auschwitz" też pożarłam ;)
    Bardzo fajne pytania wymyśliłaś- miło mi się na nie odpowiadało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jeśli tylko dorwę gdzieś tą książkę na pewno ją przeczytam :)

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że Ania wymyśliła mega oryginalne pytania i jakbym takie dostała na pewno z chęcią odpowiedziałabym na ten tag :)
    Koniecznie muszę zobaczyć Sandomierz, nie jest znowu tak daleko ode mnie a jeszcze tam nie byłam. W tamtym roku był na mojej wakacyjnej liście, ale w końcu nie wyrobiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam to miasto! Na prawdę jest tam magicznie :) A szczególnie zachwycają uliczki na rynku :)

      Usuń
  6. rzeczywiście ciekawe pytania:)

    +Kochana, chętnie zostaję z Tobą na dłużej i byłoby mi bardzo miło, gdybyś również została moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i na pewno zajrzę na Twojego bloga :*

      Usuń
  7. Gosiaku dzięki,że odpowiedziałaś! :D przeczytałam z przyjemnością, popijając kawę z mlekiem of kors, bo co to za dzień bez kawy z mlekiem:D jesienią to chyba wiele babeczek tak ma z tymi słodyczami, ja też się zaliczam do tego grona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc chyba nie tylko mnie jesienią dupa rośnie ;P Miło wiedzieć, że nie jestem z tym sama :* :D

      Usuń
  8. lubię tego typu wpisy ;) ja byłam miesiac temu w Sandomierzu i równiez mnie zachwycił ;)
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się nie lubić tego miasta :)

      Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ja teraz stosuję "dietę" i słodkie też chodzi za mną, a ile razy mi się śni! haha :)

    Dodaję do obserwowanych!
    Zapraszam na nowy post, poświęcony chorym dzieciom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie kiedy się odchudzałam :P Ale na razie sobie pozwalam bo będę się katować dopiero od nowego roku :P

      Usuń
  10. Jeszcze raz dziękuję za nominację :)) Postaram się znaleźć dłuższą chwilkę i napisać coś z sensem (i jeszcze wymyślić pytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać z niecierpliwością na odpowiedzi :P

      Usuń
    2. Hej Gosiu!
      Po wielkich trudach wreszcie udało mi się skończyć post z LBA, gdybyś miała ochotę, to zapraszam do czytania: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. już to kiedyś robiłam,ale Twoje pytania są takie kuszące- dużo lepsze niż te które Ty dostałaś, super je wymyślilaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przyznam, że jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi :P

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.