wtorek, 30 grudnia 2014

Brudny róż - czyli lakier Nail Tek Hydration Therapy

Witajcie! :*


  Dziś chcę Wam przedstawić lakier, który mam już na prawdę dość długo i jest to jeden z ulubionych  w mojej skromnej kolekcji.  Kolor wygląda elegancko i fajnie łączy się np z brokatem. 
Zapewne nazwa od razu skojarzyła Wam się ze świetnymi odżywkami z tej firmy. Kolorowe lakiery też są bardzo dobrej jakości :)

( ostrzegam - dużo zdjęć ;D )


Nail Tek ,
Hydration Therapy Color
( kolor: Fawn Over Me)





Opis produktu

Nail Tek Hydration Therapy Color to profesjonalnej jakości, szybkoschnące, barwne lakiery do paznokci, które nie wysuszają płytki. Ich nowatorska formuła oparta została o czystą wodę i molekułę wodno-magnetyczną – Pentavitin. Składniki te zapobiegają wysuszaniu paznokci oraz wzmacniają działanie nawilżające odżywek z serii Hydration Therapy. Atrakcyjna paleta barw Nail Tek Hydration Therapy Color obejmuje linię Classic Creme, Shimmer oraz French Manicure i jest poszerzana o nowe odcienie. Lakiery nie zawierają DBP, toluenu ani formaldehydu. 

Cena: ok 40 zł (w internecie można kupić nawet za 25 zł)
Poj. 15 ml


Opakowanie
Lakier znajduje się w szklanej, wysokiej buteleczce z zakrętką w kolorze ciemnego granatu.
Pędzelek jest długi , dość szeroki- niestety trzeba uważać ponieważ nabiera za dużo emalii i może nam niespodziewanie skapnąć.
 


Kolor (krycie) / Konsystencja:

Fawn Over Me to kolor coś pomiędzy brudnym a przygaszonym różem. Wykończenie jest kremowe.
Konsystencja dość płynna jednak lakier już dość dobrze kryje przy pierwszej aplikacji. Ja zawsze nakładam dwie warstwy. Dość szybko wysycha. Nadaje ładny połysk.
 


Trwałość / Działanie:

Faktycznie moje paznokcie bardzo polubiły ten lakier- nie są wysuszone jak po niektórych. Fajne połączenie odżywki z lakierem. Trwałość jest też zachęcająca ponieważ bez żadnych odprysków wytrzymuje 3-4 dni, potem ściera się na końcach. 
 
Miałyście kiedyś lakiery z tej firmy?
Jak Wam się podoba kolor?

30 komentarzy :

  1. Miałam kiedyś identyczny lakier z Sally Hansen i był moim zdecydowanym faworytem na co dzień! Uwielbiałam go! Twój wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię go właśnie za to, że fajnie wygląda na co dzień tak jak piszesz oraz na większe wyjścia :)

      Usuń
  2. bardzo ładny kolor, nie miałam nigdy lakieru tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten kolor bardziej przypomina brzoskwinię niż brudny róż, co nie zmienia faktu, że jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwinia jest bardziej pomarańczowa :P

      Usuń
  4. Nie miałam lakierów tej firmy ale kolor zdecydowanie mój! Kocham przygaszone odcienie różu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jeden z tej serii i też jest bardzo fajny :)

      Usuń
  5. Nie używałam lakierów tej firmy. Ale bardzo podoba mi się kolor, który zaprezentowałaś. Uwielbiam takie odcienie, bo pasują do wielu stylizacji ;)

    krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. generalnie uzywam hybryd, ale jest świetny ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. do różu bym go nie zaliczyła. Zdecydowanie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to odcień brudnego, przygaszonego różu :) Jest to zupełnie inny kolor niż taki zwykły róż.

      Usuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, aby był on lepszy od poprzedniego oraz aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie kochana! :)
      Buziaki! :***

      Usuń
  9. Ładnie wygląda i ma wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ja jednak wolę żywsze odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo podobny do mojego :) Czasem lubię takie delikatne niezobowiązujące kolory, są dobre na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne pazurki;) hepi niu jer!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      i oczywiście wzajemnie! :*

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba kolor tego lakieru. Duży plus za to, że nie zawiera formaldehydu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.