środa, 10 grudnia 2014

Atrakcyjnie i koralowo czyli pomadka Soft Sensation od Astor :)

Witajcie :)

 Na początku dość niemiła wiadomość, ponieważ choroba dopadła i mnie... I to nie jakieś tam przeziębienie czy nawet grypa a od razu zapalenie ropne migdałków... Trzeba mieć pecha, nie ma co! 
Ale są też dobre tego strony, ponieważ jako, że muszę teraz się wygrzewać - mam więcej czasu na bloga co za tym idzie na pisanie nowych postów i recenzji. Cieszę się bardzo bo mam dużoo nowości i z chęcią podzielę się z Wami moimi wrażeniami ! :*

  Dziś jednak zapraszam Was na recenzję pomadki, która bardzo często gościła u mnie w okresie wiosennymi i letnim. Praktycznie na każdą porę roku mam takiego swojego ulubieńca. Przypominam, że na sezon jesień/zima zakochałam się w ostrej Heidi (recenzja TU)

Ale kiedy na dworze zimno i mroźno marzy mi się plaża i wracam wspomnieniami do wakacji :)
Zapraszam do czytania! :)

Astor,
Soft Sensation Elixir-
odcień 403 (Attractive Coral)


O p i s   p r o d u k t u :

Nowa szminka od Astor Soft Sensation Elixir dostępna jest w 14 modnych odcieniach, od delikatnego różu, po intensywne czerwienie. Nadaje nasycony i olśniewający kolor, a dzięki kremowej konsystencji jej nakładanie jest przyjemnością. Soft Sensation Elixir została wzbogacona o kwas hialuronowy i polipeptydy, które nawilżają usta i sprawiają, że szminka utrzymuje się na nich przez wiele godzin. Silne antyoksydanty (witaminy A, C, E) oraz filtr SPF 20 chronią i pielęgnują. 

Cena: ok 30 zł
Poj. 4 g



M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Piękne eleganckie opakowanie utrzymane w kolorach bieli i złota.
Na nakrywce można zobaczyć wydrążony napis ASTOR.
Ogólnie wszystko działa bez zarzutów, jest dosyć solidnie wykonane.
Pod spodem znajdziemy naklejkę z numerem oraz nazwą koloru pomadki.


Konsystencja/ Zapach:

Kremowa, bardzo przyjemna. Dobrze się rozprowadza na ustach, nie podkreśla suchych skórek.
Jest bardzo wydajna i dość długo się utrzymuje bez poprawek. Do tego ma również bardzo przyjemny delikatny zapach.


Kolor:

Odcień pomadki to typowy koral. Bardzo subtelny i kobiecy aczkolwiek jest dosyć widoczny na ustach i nadaje całemu makijażowi lekkiego pazurka :)
Po nałożeniu na usta ładnie błyszczy, dlatego nie potrzeba dodatkowo nakładać błyszczyku jeśli chcemy uzyskać taki efekt. 


Działanie:

Producent obiecuje długotrwałe nawilżenie i pielęgnację- moim zdaniem pomadka jak najbardziej wykazuje takie działanie. Moje usta mają skłonności do szybkiego przesuszania a szczególnie kiedy często nakładam na nie pomadki. Jednak z tą jest zupełnie inaczej- 
usta są nawilżone i wyglądają tak "miękko" :)
Jestem z niej bardzo zadowolona!


Efekt na ustach:



I jak Wam się podoba?
Miałyście kiedyś pomadkę z tej serii?

*** *** ***
*** *** ***

Przypominam o moim rozdaniu, które przedłużyłam do 15 grudnia! :)


Zgłaszać można się TU

40 komentarzy :

  1. Mam szminke z tej serii tylko inny odcien - jasny róż i niestety jest fatalna :( nie kryje dobrze, podkresla suche skorki i zaraz znika.. albo trafiłam na kiepski kolor albo moze kupilam starą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Kurczę na pewno musiałaś trafić na jakiś stary egzemplarz. Ja jestem tą zachwycona :)

      Usuń
  2. Miałam tylko odcień różu , spisała się średnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii mam tylko ten kolor ale myślę też nad innymi. Ja jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy pomadek Astora. Ale kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj bo są świetne :) Polecam :*

      Usuń
  4. opakowane mnie urzekło,bardzo stylowe,eleganckie a kolor pomadki przepiękny-nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Już na pierwszy rzut oka zachwyca same opakowanie :)

      Usuń
  5. Piękniotka, mam z tej serii ale fuksję, ona jest taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam fuksję :) Muszę zobaczyć ten kolorek na żywo :)

      Usuń
  6. Już bardzo dawno nie miałam nic z Astora, ale pomadka prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że kiedyś rzadko sięgałam po kosmetyki tej firmy, a teraz wręcz odwrotnie! :) Przekonałam się do nich w końcu i jestem praktycznie wszystkimi zachwycona :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolorek ;) Zdrowiej Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na ciemniejszą, ale jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu faktycznie wygląda na ciemniejszą niż jest w rzeczywistości :)

      Usuń
  9. W sumie zamawiałam czarne, łatwiej by je było kolorystycznie zestawić.. ale te też są okej :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają taki słodki i dziewczęcy charakterek :P

      Usuń
  10. Coraz bardziej lubię kosmetyki Astor - zwłaszcza ich pomadki w pisaku ;) Kolor tej pomadki jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę te w pisaku w końcu kupić :) bardzo mi się podobają jak widzę u dziewczyn na blogach :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze tej pomadki, ale wygląda pięknie na Twoich ustach- rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo ponieważ moje usta są bardzo niefotogeniczne a tu akurat udało mi się uchwycić właśnie TEN kolor :P

      Usuń
  12. Nie miałam z nimi do czynienia ale ładnie na ustach się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny kolor! Nie mialam nigdy szminek z Astora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja 3 i z każdej jestem bardzo zadowolona więc polecam :)

      Usuń
  14. Jaki śliczny kolor :) Astora nie miałam jeszcze nigdy, jeśli chodzi o kosmetyki na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z pomadek bardzo zadowolona :) Dziewczyny mówią, że pisaki do ust też są bardzo dobre z tej firmy :)

      Usuń
  15. Zakochałam się w niej! Cudne opakowanie, kolor i pięknie wygląda na ustach. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy bardzo podobnie :P

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Dla mmnie ideał :) Uwielbiam takie kolory ! bardzo odświeżają twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie jak i kolor prześliczny, jednak ja bardzo rzadko sięgam po pomadki, jednak wolę błyszczyki, albo zwykłe balsamy do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często nie używam jednak ta to takie połączenie błyszczyka i pomadki :)

      Usuń
  18. Ostatnio zastanawiałam się nad tymi pomadkami i nawet wpadł mi w oko jeden kolor, ale najpierw wolałam zapoznać się z recenzjami na blogach. Teraz mam pewność, że spisze się u mnie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisała się na 6 :) Mam nadzieję, że u Ciebie również :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.