wtorek, 4 listopada 2014

"Złoto Maroka" w roletce- małe zgrabne i wygodne :)

Witam! :)

Jakiś czas temu pisałam już o cudownym "Płynnym złocie Maroka" czyli olejku arganowym, który znajdował się w buteleczce i ze względu na opakowanie głównie używałam go do ciała oraz włosów. ( Recenzja tu KLIK).

Dziś zapraszam Was na część 2 czyli olejek w bardzo wygodnym opakowaniu czyli tzw. roll on (ie) :P czy jak to woli roletce :)

Argan Group
100% Argan Oil Bio
Roll- on


O   p r o d u k c i e :

Przypominam, że produkty firmy Argan Group posiadają 5 certyfikatów świadczących o jego czystości i jakości. Jest to najrzetelniej przebadany olej arganowy na Polskim rynku.

Działanie:
- antyseptyczne
- nawilżające
- przeciwtrądzikowe
- przyspieszające gojenie ran
- łagodzi reakcje alergiczne
- wygładza zmarszczki


Olej arganowy ArganGroup (100% Argan Oil Bio) to:
- naturalny kosmetyczny olej roślinny z orzechów arganowych
- najczystszej jakości, 100% olej arganowy, całkowicie organiczny, bez żadnych dodatków
- pozyskiwany metodą tłoczenia na zimno
- wyłącznie z ekologicznych upraw
- posiada pięć certyfikatów potwierdzających jego najwyższą jakość (ECOCERT, EACCE, AB (Agriculture Biologique), USDA ORGANIC, USDA), które są wydawane po spełnieniu bardzo rygorystycznych kryteriów i przeprowadzeniu trwających nawet 2 lata badań
konfekcjonowany przez firmę ArganGroup w szklanych, ciemnych buteleczkach, pozwala na zachowanie wszystkich cennych właściwości przez cały okres użytkowania.

Cena: 15 zł 
Poj. 10 ml

Link do produktuOlej Arganowy Roll on


M o j e   w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Bardzo pomysłowa i wygodna roletka, którą zawsze możemy mieć przy sobie np. w torebce.
Dzięki niej możemy posmarować twarz, usta czy paznokcie bez smarowania całych dłoni.
Obracająca się kuleczka działa bez zarzutu, dozuje idealną ilość olejku.


Działanie:

 Podobnie jak w poście o olejku w innym opakowaniu jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku.

Nakładałam go miejscowo na usta, które dzięki niemu nie pękały i były bardzo dobrze nawilżone ( duża ulga ponieważ na jesień zawsze mam z nimi duże problemy...)

Świetnie działa również na paznokcie, (które bardzo dobrze odżywia i powoduje ich szybszy wzrost) jak i na skórki wokół nich, z którymi miałam nie małe problemy czyli po prostu były bardzo przesuszone.

Olejek w roll on'ie świetnie nakłada się punktowo na całe ciało czy twarz ( głównie chodzi o jakieś pryszcze, ukąszenia czy miejscowe przesuszenia)

Do testów otrzymałam dwie roletki, jedną podarowałam mamie, która również jest bardzo zadowolona z kosmetyku. Nakłada go na twarz i jest zachwycona tym jak odżywia i nawilża skórę.

Także polecam wszystkim ! :)

***  *** ***  
Olejek otrzymałam w ramach współpracy z firmą ARGAN GROUP




18 komentarzy :

  1. ale wydaje sie fajny :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię nim masować okolice oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. roletki są fajnym pomysłem na szybkie smarowanko :) nie trzeba paćkać się jak z balsamami w słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tego nigdy nie lubię, bo zawsze zostaje mi coś za paznokciami :P

      Usuń
  4. Chciałabym go wypróbować, podoba mi się, że posiada kulkę. Ja obecnie stosuję na noc olej z wiesiołka, również świetnie działa na skórę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w domku ale ekstrakt z wiesiołka :) Olejku jeszcze nie używałam ale dobrze wiedzieć, że jest świetny :)

      Usuń
  5. jestem z niego równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do ust jeszcze nie uzylama oleju arganowego, a ze teraz mam bardzo popekane usta i je obgryzuje to moze by sie sprawdzil :D

    Zapach jest przecudowny :). Ale juz teraz nic innego mnie w nim nie przyciaga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha z tym obgryzaniem to mam podobnie ;P

      Usuń
  7. Bardzo fajny jest :)
    Obserwuję (dzikuska26) i zapraszam do mnie:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Najrzetelniej przebadany olej na polskim rynku??????? Czyli po polsku tylko słowa mają wartość bo przecież produktu klient nie przebada bo go nie stać, a tak to widać że to ocena na zlecenie i przez to nie jest rzetelna......
    Przepraszam a inni to jak mają badany nierzetelnie ???? Co za bzdury piszesz......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy, że 45 zł to jakaś astronomiczna cena, na którą nie można sobie pozwolić. Moja ocena jest rzetelna pomimo tego, że fakt- dostałam olej w ramach współpracy. Jednak gdybym nie była z niego zadowolona moja opinia byłaby zupełnie inna. Poczytaj na innych blogach czy dziewczyny nie są zadowolone- chyba wszystkie nie zgadałyśmy się na jedno zdanie? Poza tym jak wiadomo - najlepiej pisać Anonimowo :P

      Pozdrawiam hejterów :P

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.