poniedziałek, 17 listopada 2014

Yves Rocher - Olejek odbudowujący do włosów z olejami babassu, jojoba i macadamia

Witam! :)
Dziś mam dla Was recenzję olejku do włosów, którego używam jakieś parę miesięcy. 
Kupiłam go pod wpływem wielu pozytywnych recenzji przeczytanych na blogach, forach i po prostu od znajomych :) Na pewno wiele z Was go zna, ponieważ zauważyłam ostatnio wiele postów o nim. 
Teraz czas na moją recenzję, a więc zapraszam :)

Yves Rocher,
Olejek odbudowujący do włosów z olejami 
babassu, jojoba i macadamia


O p i s   p r o d u k t u:

Wyjątkowa pielęgnacja - olejek o bogatej i przyjemnej konsystencji, która nie skleja i nie przetłuszcza włosów.
`Złoto pustyni`, powszechnie nazywany jojoba, zaskakuje swoim bogactwem. Jego olejek, pozyskiwany z ziaren jojoba, ma właściwości filmogenne i zapobiegające odwadnianiu, które pozwalają przeciwdziałać czynnikom zewnętrznym. Włosy są nie tylko chronione, ale także odżywione.
Olejek należy nałożyć na suche włosy, a po 10 minutach zmyć szamponem.

Skład: Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ethylhexyl Cocoate, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Orbignywa Oleifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum/ Fragrance, Tocopherol, Oleth-10

Cena: 27 zł ( czasem dostępny w atrakcyjnej promocji)
Poj. 150 ml 


M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Olejek zamknięty jest w plastikowej, dosyć mocnej buteleczce, kolor jest półprzeźroczysty także nie ma problemy z określeniem ile jeszcze zostało go w środku.
Ogólnie butelka bardzo zachwyciła mnie swoim wyglądem, dodatkowo ta śliczna zakrętka- kojarzy mi się z eliksirem który czasem oglądałam w bajkach :)
Dozownik praktyczny, wygodny- przy aplikowaniu na dłoń nalewa się tyle ile chcemy.


Kolor/ Zapach/ Konsystencja:

Olejek ma kolor przeźroczysty, konsystencję wodnisto- oleistą czyli taką jaką zazwyczaj mają kosmetyki tego typu. 
Dobrze się aplikuje, nic nie spływa z włosów.
Pachnie bardzo przyjemnie i zmysłowo! Niestety po umyciu włosów nie ma po nim śladu ;(



Działanie:
Teraz oczywiście najważniejsze! 
Moje włosy były dosyć zniszczone, praktycznie wołały o pomoc. 
Teraz po kilku miesiącach mogę przyznać, że bardzo im pomógł. Włosy są nawilżone, gładkie i sprężyste. Dobrze nawilżył końcówki i ogólnie poprawił ich stan.
Ostatnio używam tego olejku mieszając go z arganowym i taki miks jest po prostu ideałem! 
Stosuję 2 razy w tygodniu w tym raz na całą noc. Jestem bardzo zadowolona z efektów i na pewno kiedy skończę ta buteleczkę zakupię następne opakowanie :)


Miałyście ten olejek?
Jaki jeszcze polecacie?


38 komentarzy :

  1. Nie miałam, nie słyszałam, ale brzmi przekonująco. :) Nachodzi mnie taka refleksja - jak tu nie zwariować, kiedy dookoła na tych wszystkich blogach tyle wspaniałości dziewczyny prezentują... No nic, ustawiam ten olejek w kolejce do wypróbowania, ale najpierw skończę kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię robić mieszanki z różnymi innymi olejami :P Polecam :)

      Usuń
  2. Nie miałam, ale zakupię bo poszukuję aktualnie coś na odżywienie włosów :) Zaopatrzę się jeszcze w jakiś suplement na działanie od wewnątrz i mam nadzieję, że przez zimę stan włosów się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę kupić jakieś tabletki bo fakt włosy są teraz w niezłej kondycji ale za to wypadają :/

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ten produkt, chętnie bym go przetestowała. Może go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regularnej cenie to faktycznie mały wydatek ale dobrze jest go upolować taniej i wypróbować na swoich włoskach :)

      Usuń
  4. zawsze go mam i uwielbiam :) zwłaszcza lubię nakładać go na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładałam go jeszcze na inne części ciała aczkolwiek czytałam, że dziewczyny tak robią :)

      Usuń
  5. A ja pierwszy raz o nim słyszę! Nie wiem gdzie ja żylam ;D A bardzo mnie nim zainteresowałaś! Uwielbiam Yves Rocher i ich szampony u mnie bardzo fajnie się sprawdzają także pewnie i to cudo by pomogło :) Jak tylko wykończę moją odżywkę to kupie sobie go na jej miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przyznam, że jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy. Teraz mogę stwierdzić, że na pewno nie ostatni :)

      Usuń
  6. Uwielbiam tę firmę ! :)
    Do tej pory nic jeszcze mnie nie rozczarowało.
    Tego olejku nie używałam , ale aktualnie stosuje płukankę octową z malin :)
    Mimo różnych komentarzy na moich włosach sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam tej płukanki jeszcze a olejek polecam :)

      Usuń
  7. A ja mam z tej serii ocet malinowy :)
    Pachnie przepięknie! Wypłukuje masę chemii z włosów a przy tym pozostawia je błyszczące i mięciutkie!
    Z olejów to u mnie póki co gości olej kokosowy :)
    Już wiem co kupię gdy go skończę ;)
    Ps. Dziękuję Ci serdecznie za głos na moje łowickie paznokcie! To duże wyróżnienie dla mnie!
    Pozdrawiam! :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować :)
      Jeśli chodzi o głosik to nie ma za co :) Na prawdę były pięknie wykonane :)

      Usuń
  8. Miałam i bardzo lubiłam :)
    Do moich włosowych ulubieńców olejowych zaliczam także:

    - czysty olejek migdałowy,
    - olejek do masażu Alterra z papają,
    - olejek na rozstępy BabyDream fur Mama z Rossmanna,
    - olej sezamowy z Lidla
    - Dabur, Amla w okresie jesienno-zimowym,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowy również używałam i pięknie pachniał :) Reszty nie miałam okazji wypróbować ale dziękuję za info :)

      Usuń
  9. Kiedyś uwielbiałam olejować włosy ale odkąd musiałam je ściąć na krótko, po oleje już tak często nie sięgam :/ Tzn jeśli chodzi włosy bo do ciała oleje stosuję kilka razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był czas, że też bardzo ścięłam włosy i je po prostu zaniedbałam... Ale od jakiegoś niecałego roku znów mam fazę na pielęgnację włosów :)

      Usuń
  10. Chyba się na niego skuszę, mam nawet teraz jakieś kupony do YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wykorzystać na ten zakup :)

      Usuń
  11. nie używam olejków i chyba to mój błąd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie teraz pielęgnacji włosów bez olejowania :)

      Usuń
  12. Zakrętka faktycznie przypomina bajkowe eliksiry ;) Włosy olejuję regularnie, więc kusi mnie wypróbowanie tego olejku. Skład ma dość bogaty w ciekawe olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na olejek "sklepowy" to na prawdę ma świetny skład :)

      Usuń
  13. Mam ten olejek i powiem szczerze, że żaden produkt z YR mnie nie zawiódł:)ten olejek też jest świetny. Ja raz w tygodniu robię olejowanie twarzy: w równych proporcjach mieszam olejki rycynowy, kokosowy i awokado. Zmywam makijaż płynem micelarnym, potem myję gorącą wodą i daje na twarzilka kropli mieszanki i ścieram gorącym,mokrym ręcznikiem. Potem maska z glinki z wodą termalną i dobry krem i buzia 5 lat młodziej wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę brzmi super :) Muszę wypróbować taki sposób na mojej buźce :)

      Usuń
  14. dawno nie miałam nic z YR ..jakos przestałam u nich zamawiac juz jakis czas temu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy produkt tej firmy i jestem mile zaskoczona :)

      Usuń
  15. skład całkiem ok :D ... mnie kusi z tej firmy ocet malinowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka osób mi o nim pisało :) Jak skończę ten olejek to muszę kupić ocet :)

      Usuń
  16. Prezentuje się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie, własnie myślałam o zakupie jakiegoś olejku :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc polecam ten na początek :) ewentualnie arganowy :P

      Usuń
  18. Opisałaś go tak, że sama chciałabym przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A u mnie kompletnie się nie sprawdził, robiłam kilka podejść i za każdym razem włosy wyglądały bardzo źle, ciężko, matowo, szorstko, aż nie chcę sobie przypominać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Aż ciężko mi uwierzyć... Kurczę a u mnie po prostu działał idealnie! Jednak każdy ma inne włosy i nie każdemu pasuje ten sam kosmetyk :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.