poniedziałek, 24 listopada 2014

Współpraca- Joanna

Hej :*

Jest mi niezmiernie miło pochwalić się drugą współpracą blogową, tym razem jest to bardzo dobrze znana Wam wszystkim firma kosmetyczna

 JOANNA.

Pani Kasia wysłała mi do testów zestaw kosmetyków do włosów z serii ARGAN OIL.


W skład wchodzą:

* Szampon z olejkiem arganowym
* Odżywka z olejkiem arganowym
* Maseczka z olejkiem arganowym
* Serum na końcówki z olejkiem arganowym
* Eliksir jedwabisty z olejkiem arganowym

W paczuszce była jeszcze dwufazowa odżywka jednak nie była dobrze dokręcona i cała się wylała ;(

Tak czy inaczej bardzo się cieszę i zaczynam testy! :)

Pozdrawiam :*

14 komentarzy :

  1. Gratuluję i udanych testów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy, znam szampon i odżywkę z tej linii - są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię znam ale ie miałam okazji wypróbować, więc jest to coś nowego :)

      Usuń
  3. gratuluję świetnej współpracy :) ciekawe jak się kosmetyki spiszą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki i również jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  4. Serdeczne gratulacje! I czekamy na Twoją opinię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubię tej serii, dla moich włosów tragedia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie olejek arganowy moje włosy bardzo lubią także mam nadzieję, że tą serię również polubią :)
      Zobaczymy :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię farby do włosów z Joanny, które zdecydowanie poprawiły się:))

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię ich farby - sama farbuję włosy jedną z nich :P

      Usuń
  7. Gratulacje! Bardzo fajny zestaw, testuj, testuj i zdawaj relacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje;) owocnych testów życzę!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.