sobota, 22 listopada 2014

Wieczorna miętka na paznokciach.

Hej :)

Dziś w ten nudny długi jesienny wieczór chciałabym pokazać Wam mój ulubiony lakier w kolorze miętowym. Według mnie jest to ideał wśród takich odcieni ( a miałam kilka).

Chodzi dokładnie o lakier firmy Lacoste (jeden z czterech z wypuszczonej w limitowanej serii). 
Wcześniej pisałam już o kolorze śliwkowym 
(możecie przeczytać TU).

Tak więc znów będę chwalić - super krycie (dwie warstwy), szybkie wysychanie i świetna trwałość. 
Poza tym mam je już na prawdę długo i nadal mają idealną konsystencję.

Ale wracając do koloru- świetna, bardzo wyrazista mięta! Na prawdę piękna! 
Poniżej zdjęcia (robione z fleszem)

 


 
Jak widzicie musiałam troszkę przyciąć paznokcie, ponieważ już po prostu mi przeszkadzały w codziennych czynnościach. Dziś przy krojeniu warzyw na obiad zaczęłam kroić paznokcie ;P

I jeszcze jedno połączenie:
Biało-niebieskie kropeczki, w normalnym świetle wygląda lepiej ;(



Ciekawa jestem czy podzielacie moje zdanie co do tego koloru :)

Pozdrawiam i życzę miłego sobotniego wieczorku :*

23 komentarze :

  1. Z topperem wyglądają świetnie. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak niestety nie widać tego prawdziwego efektu :) Na żywo jest o wiele fajniejszy :)

      Usuń
  2. przez ten kolor jeszcze bardziej tęsknię za latem :(
    wersja z brokatem wygląda świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Takie wspomnienie wakacji :)

      Usuń
  3. Przepiękny kolor, kształt :) śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka z paznokciami na obiad? :D
    Uwielbiam takie pazurki latem :) jesienią bardziej uciekam w bordo, fiolety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha byłoby na pewno gdybym coś z nimi nie zrobiła :) Długie wyglądają świetnie lecz są cholernie niepraktyczne na co dzień :)

      Usuń
  5. ładny, ale takie kolorki na moich paznokciach goszczą tylko latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma różnicy co to za miesiąc czy pora roku, podoba mi się i taki maluję :P

      Usuń
  6. Świetny kolor. Połączyłabym go z ciemnym niebieskim albo granatem i dała na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam kiedyś frencha z tą miętą i na serdecznym właśnie ciemny niebieski. Do tego odrobina srebrnego brokatu i wyglądało super :)

      Usuń
  7. Super, nawet nie widziałam że lacoste ma lakiery! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam była to tylko limitowana seria , a szkoda bo lakiery są świetnej jakości! :)

      Usuń
  8. Piękny kolor. W sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie choć w taką jesienną pogodę lubię zmalować taki kolorek na paznokciach :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.