środa, 19 listopada 2014

Tydzień 2 - Paznockie indiańskie :)

Hej :)
Dziś czas na wyzwanie w drugim tygodniu w ramach Paznokciowego projektu "Razem przejdziemy przez świat", czyli paznokcie w indiańskim stylu :)

Szczerze powiem, że troszkę się nad nimi namęczyłam.
Inspiracji było mega dużo tylko niestety za cholerę nie mogłam je namalować na pazurkach tak jakbym chciała żeby wyglądało ;(

W końcu zdecydowałam się na taki mały miks :) 
Co widzę kiedy myślę - Indianin?
Hm.. oczywiście pierwsze to piórka oraz łapacz snów oczywiście! :)
Do tego indiańskie wzory i miks gotowy.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moje mani :)







                                                 I tak dla przypomnienia :)


Dobranoc :*

25 komentarzy :

  1. Mi się tak średnio podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne :) wskazujący i serdeczny najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć i tak nie wyszły jakbym chciała ;)

      Usuń
  3. fajne chociaż na pewno pracochłonne , nie chciałoby mi się ;P najładniejszy na palcu serdecznym , pozdrawiam i zapraszam do mnie http://metheluckygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, że się nie namęczyłam :) Dzięki :*

      Usuń
  4. Mega!:) podobaja mi sie takie rzeczy u kogos ale sama raczej bym sie nie czul:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Bardzo lubię takie połączenia technik, niestety sama nie mam chyba wystarczająco dużo wyobraźni.
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo się namęczyłam, żeby coś wymodzić choć i tak nie wyszło moim zdaniem zbytnio :)
      Ale dziękuję bardzo :*

      Usuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Bardzo fajny pomysł na zdobienie ;) Świetny nagłówek, taki dziewczęcy ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć Twój talent do pazurków :) bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie pierwsza klasa, a Twoje zdolności nieocenione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Za kreatywność i pomysłowość daje 6 !!!! :D :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dawno nie dostałam już tak dobrej oceny! :) Dzięki :*

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.