czwartek, 13 listopada 2014

Romantico wieczorową porą czyli róże na paznokciach :)

Hej :)

Jak już zacznę malować coś na paznokciach to po prostu nie mogę przestać :P
Ostatnio strasznie kręcą mnie róże tak więc kolejny wzorek z tym motywem. (Będę Was nim męczyć aż będziecie miały dość hehe ;D)

Ten wzorek jest bardzo romantyczny, w delikatnych kolorach również z motywem koronki którą też bardzo lubię :) A więc dla mnie duet idealny :)

Jako bazę użyłam pięknego błękitnego lakieru firmy Cleme, niestety nie powiem Wam numerku ponieważ starł mi się napis ;(
Tak przy okazji - polecam lakiery tej firmy! Mają fajne i intensywne kolory, są trwałe i szybko schną. Mam jeszcze kilka w swojej kolekcji także na pewno przybliżę Wam je w przyszłości.

A teraz już wracamy do tematu :) Kolejny raz przepraszam za fotki ale jak w tytule- pazurki robiłam wieczorem więc do sfotografowania musiałam użyć lampy no i nie są idealne ;(




I na koniec sam lakier, który jak już pisałam użyłam jako bazy:



Piękny odcień prawda?:)

48 komentarzy :

  1. Cudne zdobienie, ja takich nie potrafie robic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom jest to bardzo łatwe ;P Wymaga tylko cierpliwości :)

      Usuń
  2. Nie mam cierspliwości, zeby takie zdobienia robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto poświęcić troszkę czasu :)

      Usuń
  3. jak ładnie ;*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne są te różyczki. A sam lakier rowniez fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień świetny. ;] Uwielbiam błękity.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt końcowy. Przepięknie pomalowane paznokcie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Miło jest czytać takie komentarze :)

      Usuń
  7. Uuuu pojechałaś po bandzie Gosieńka :D cudownie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień i super różyczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienia, a kolorek naprawdę fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień ale jakie piękne zdobienie! :) Idealne :) Serdecznie zapraszam do siebie ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ;) cudny wzorek <3 dziękuje za komentarz ;) i zapraszam częściej ;)


    www.mademoiselleevelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat też mam niebieskie paznokcie :P Piękny kolor i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zarowno lakier jak i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak na lakier to bardzo ładnie prezentują się te różyczki i koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jakie piękne!!! ♥ Ostatnio mam obsesję na punkcie paznokci ,hah
    Pozdrawiam i zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania 30$! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jakże piękne te pazurki..cudowne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.