niedziela, 9 listopada 2014

Niedziela z lakierem Golden Rose+ małe zdobienie :)

Witam Was niedzielnie! :)

 Niedziela to mój ulubiony dzień tygodnia, ponieważ wtedy mam w końcu czas dla siebie i praktycznie oprócz ugotowania obiadu nie robię nic co muszę a tylko to co chcę :P Tak więc z samego rana umyłam włosy, nałożyłam maskę i wzięłam się za malowanie paznokci.

 Jakiś czas temu przy okazji zakupów w drogerii 'Jasmin' skusiłam się na nowy lakier właśnie z firmy Golden Rose, którą na prawdę bardzo lubię i cenię za jakość jaką dostajemy za tak niską cenę. 
Z koloru jestem bardzo zadowolona, ponieważ jest delikatny i dziewczęcy - dokładnie taki o jaki mi chodziło gdy wybierałam z na prawdę dużej gamy (60 odcieni) , którą oferuje nam producent.

 Jako, że dawno nie miałam żadnego zdobienia postanowiłam delikatnie wyróżnić jeden paznokieć malując na nim coś w stylu różyczki :P 

 Myślę, że wyszło w miarę- przynajmniej ja jestem zadowolona z efektu :)
Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu. 

Zapraszam na zdjęcia. 

Golden Rose
Color Expert Nail Lacquer
(odcień nr 22)


Cena lakieru to: 5,90 zł
Poj.: 10,2 ml



M o j e   w r a ż  e n i a :

Lakier ma bardzo ładną i dosyć dużą buteleczkę.

Dużym plusem jest wygodny pędzelek o zaokrąglonym kształcie, który bardzo ułatwia rozprowadzenie lakieru na paznokciu. 

Krycie- na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru. Po wyschnięciu stwierdziłam, że mogłam nałożyć jeszcze jedną wtedy moim zdaniem efekt byłby ładniejszy choć nie narzekam na ten obecny :)

Konsystencja jest idealna- nie za gęsta i też nie wodnista.

Kolejnym dużym plusem jest szybkie wysychanie!
 Nie lubię czekać 'przysłowiowej godziny' aż w końcu lakier wyschnie... 
Ten mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.

 Ma świetną trwałość jak na tak niską cenę- 
trzyma się 4 dni idealnie, potem zaczynają ścierać się końcówki.


 Kolejny raz firma Golden Rose spełniła moje oczekiwania :)

*** *** ***
 
Pozdrawiam Was serdecznie
 i życzę miłej i leniwej niedzieli :*


22 komentarze :

  1. Bardzo ładny lakier z pięknym zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jak najbardziej w moim guście, natomiast zdobienie podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękny kolor różu, ale dzięki temu zdobieniu to skradłaś moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Piękny kolor - ja też mam róż z tej serii jednak nie pamiętam numerka. Zgadzam się z wszystkimi Twoimi słowami - jest trwały i ma bardzo dobrą konsystencję i krycie. Mam wrażenie, że tak szybko nie gęstnieje ;) Cała seria, ba, cała firma Golden Rose słynie ze świetnych lakierów. Lubię też serię Color Rich :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go dopiero od 2 tygodni także nie wiem czym nie gęstnieje ale znam dobrze tą firmę i tak jak piszesz na prawdę jest świetna :) Jeszcze nie było takiego kosmetyku, z którego nie byłabym zadowolona a miałam wiele m.in. lakiery, pomadki, tusze do rzęs i mój ukochany kobaltowy eyeliner :)

      Usuń
  5. Ładny kolor. Lubię tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek. =)
    Ale masz długie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ich lakiery :) Ogromny wybór i niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria ma aż 60 różnych odcieni :)!

      Usuń
  8. Zdobienie bardzo mi się podoba, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Przyjemny kolorek,a kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki piękny kolor tego lakieru! uwielbiam takie rozwiązania na paznokciach!
    zdobienie też jest urocze, gratuluję talentu i cierpliwości, tych dwoch cech zdecydowanie mi brakuje w kwestii malowania paznokci… :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.