niedziela, 23 listopada 2014

Mini rozdanie z Okazji Mikołajek :)

Dziś postanowiłam troszkę zaskoczyć :)

Niedługo Mikołajki więc przygotowałam dla Was takie mini rozdanie z tej okazji.
Mimo, że mamy już swoje lata chyba wszyscy lubią dostawać prezenty, a więc i ja chcę Was troszkę obdarować! :)

Święta kojarzą mi się z kolorami, tak więc i prezenty będą kolorowe :)


Do wygrania zestaw zawierający:

*Kredę do włosów Marion w 4 kolorach- Pomarańcz, Róż, Zieleń oraz Fiolet.

*Lakier do paznokci Bell 'Fashion Colour' nr 802

*Lakier do paznokci Cleme  z kolekcji 'Oh la la' w odcieniu Lusie

KOSMETYKI SĄ NOWE!

CO NALEŻY ZROBIĆ ABY WYGRAĆ?

Zasady są bardzo łatwe :

Musisz być obserwatorem mojego bloga- 1 głos
Możesz dodać baner konkursu (wraz z linkiem) do paska bocznego- 1 głos

oraz dodać komentarz pod tym postem o treści:

OBSERWUJĘ jako ...
DODAŁAM/ DODAŁEM baner - ...(link do bloga)
MAIL -...

I tyle :)

Aby rozdanie miało miejsce musi być minimum 20 zgłoszeń!

MAŁY REGULAMIN:

1. Rozdanie trwa od dziś czyli 23.11 do 05.12.2014 r. (włącznie) 
ogłoszenie wyników 6 grudnia w Mikołajki!
2. Organizatorem rozdania jestem ja tak jak również sponsorem nagród.
3. Aby wziąć udział musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica/ opiekuna
4. Wysyłam nagrodę tylko na terenie Polski
5. Wybierać laureata będę ja osobiście poprzez losowanie karteczki z danymi :)
6. Jeśli zgłosiłaś/eś się do rozdania - akceptujesz również mój regulamin.

Powodzenia :)!



16 komentarzy :

  1. OBSERWUJĘ jako Aguss
    mail - aguss1193@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta kreda do włosów, nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałam - świetny sposób na zmianę koloru na imprezę. Dzięki za fajną inspirację. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. OBSERWUJĘ jako ...Julka
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner Nie
    MAIL -...jula_1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. OBSERWUJĘ jako Striped Dot
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - nie
    MAIL - striped.dot@post.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OBSERWUJĘ jako lizzie
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - nie
    MAIL - lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. OBSERWUJĘ jako ekstrawagancja ekstrawaganckiej
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - http://ekstrawagancko.blogspot.com/
    MAIL - linki69@o2.pl

    Mam nadzieję, że uda Ci się zebrać chociaż te 20 osób, chociaż może lepiej zaczekać do świąt z konkursami? :) Ja mimo wszystko obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. OBSERWUJĘ jako jaguś b
    DODAŁAM baner - nie
    MAIL jagusb19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. OBSERWUJĘ jako: Fantazja
    DODAŁAM BANER: krainadefantasia.blogspot.com
    MAIL: krainafantazji666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OBSERWUJĘ jako Truskawkowy Świat
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - http://truskawkowa123.blogspot.com/
    MAIL - dorotawalczak16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. OBSERWUJĘ jako ... martalobos
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - NIE
    MAIL -... martalobos@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. OBSERWUJĘ jako Sylwia Dziadkowska
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - NIE
    MAIL - czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. OBSERWUJĘ jako Mysterka
    DODAŁAM/ DODAŁEM baner - nie
    MAIL - mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. OBSERWUJĘ jak oironio
    DODAŁAM BANER: www.ajnidju.blogspot.com
    MAIL: oooironiooo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. OBSERWUJĘ jako zakkosmetycznab
    DODAŁAM BANER nie
    MAIL zakkosmetycznab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.