czwartek, 27 listopada 2014

Maskara StimuLash Volume od Astor (zdjęcia przed i po)

Witajcie :) 

   Dziś przygotowałam dla Was recenzję ostatnio mojego ulubionego tuszu do rzęs firmy Astor. Nie wiem czy ją znacie, czy lubicie jak ja ale jeśli nie to poznacie i może polubicie :))
Dlaczego ją tak lubię? Bo lubię prostotę i klasykę- a ta maskara to właśnie miks tych dwóch słów.

Zapraszam :)

Astor,
StimuLash Volume Mascara
- pogrubiający tusz do rzęs


O p i s   p r o d u k t u :

Maskara zwiększająca objętość rzęs. Dzięki składnikom zawartym w tuszu kondycja rzęs z dnia na dzień się polepsza. Zauważalnie wydłuża, pogrubia i dodaje objętości rzęsom. Dzięki Astor StimuLash osiągniemy aż do 95% większe rzęsy w ciągu miesiąca. 

Cena: ok 35 zł ( taniej można czasem nabyć w promocji)
Poj. 10 ml


M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Opakowanie ładne, poręczne, utrzymane  w ciemniejszych kolorach.
Szczoteczka dla mnie idealna! Zwykła, bez udziwnień jakie teraz co chwilę wychodzą na rynek kosmetyczny. Klasyka sama w sobie.


Konsystencja/ Kolor/ Zapach:

Tusz ma bardzo dobrą konsystencję- nie jest za rzadki oraz nie bardzo gęsty. Dobrze się rozprowadza na rzęsach i szybko na nich wysycha bez strachu, że zaraz odbije się nam na górnej powiece ( często tak mam, że kiedy pomaluje rzęsy chce mi się kichać ;P) Ma głęboki czarny kolor i bardzo dobrze kryje. Bezzapachowy.

Działanie:

Tusz dobrze pogrubia oraz wydłuża pozostawia świetny efekt na rzęsach choć czytałam kilka recenzji, że efekt jest bardzo naturalny- ja się z tym nie zgadzam :) 
Nie kruszy się, długo utrzymuje i nie pozostawia żadnych grudek.

Jeśli chodzi o stymulację wzrostu rzęs to nie zauważyłam takiego efektu jednak szczerze to  nie kupiłam go właśnie po to, ponieważ nie narzekam na ich długość :)

 ( dolne rzęsy nie są pomalowane)


Podsumowując:

Jeśli szukacie klasyki- polecam Astor, StimuLash mascara :)

******

Przypominam o moim rozdaniu Mikołajkowym!
Nagrody nie są jakieś ekstra jednak dzięki nim możecie zmienić choć na trochę kolor włosów! 
Może jakaś fryzura na sylwestra?

Polecam!

16 komentarzy :

  1. Lubię produkty Astor zwłaszcza ich mazaki i lakiery do paznokci. Jeszcze nie miałam podkładów i tuszu, ale i nad tym popracuję. Jednak tego tuszu nie kupię, bo to nie moja szczoteczka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazaków nie miałam choć praktycznie połowa mojej kolorowej części kosmetyczki jest właśnie firmy Astor :P

      Ja takie szczoteczki właśnie uwielbiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jak dla mnie idealny :) Może na zdjęciu nie widać tak tego dokładnie :)

      Usuń
  3. No efekt naprawdę super.!
    Ale masz ładnie wyregulowane brwi. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Troszkę problematyczne są ale faktycznie też mi się podobają :P

      Usuń
  4. Efekt mi się podoba :) a tuszu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego tuszu, ale na rzęsach prezentuje się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tuszu z Astor, ale moja siostra je kupuje namiętnie od kilku lat i bardzo sobie chwali. Ten już lubię za szczoteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka i ten jest najlepszy :) W przyszłości wstawię jeszcze dwie recenzję innych :)

      Usuń
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz rzęsy, faktycznie wiele im nie trzeba, żeby fajnie wyglądały:) dla mnie ten efekt byłby chyba zbyt delikatny... Zresztą raczej nie szukam już tuszowego ideału, bo mam - Max Factor Clump Defy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie klasyczne szczoteczki, tusz ładnie podkreśla rzęsy :) muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.