środa, 12 listopada 2014

Manicure na ludowo czyli pierwszy tydzień projektu paznokciowego "Razem przejdziemy przez świat!" :)

Jako, że ostatnio znów wzięło mnie na malowanie pazurków postanowiłam wziąć udział w projekcie organizowanym u Frambuesy. 
Jeśli jesteście ciekawe o co w nim chodzi zapraszam pod link Paznokciowy projekt KLIK.


A więc w pierwszym tygodniu musimy zmalować paznokcie inspirowane polską ludową :)
Myślałam dużo nad tym co tu stworzyć... najpierw kwiaty, potem koguciki... Ale przyznam, że zawsze najbardziej podobały mi się piękne ludowe stroje a najbardziej kolorowe spódnice i zapaski :)
A więc moje paznokcie inspirowane są kolorami właśnie tych spódnic :)

Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Przepraszam niestety za zdjęcia jednak pogoda taka, że za cholerę nie mogłam znaleźć dobrego światła :/









Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu :)

Jeszcze zdjęcie, które mnie zainspirowało:



Pozdrawiam Was cieplutko :*

22 komentarze :

  1. super :D wyszło Ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeżeli pomyślę o polskim folklorze to mam przed oczyma właśnie multum kolorów :)

      Usuń
  3. o ;)
    bardzo ciekawe ;)
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracja i wykonanie jak najbardziej na TAK :) świetny wybór motywu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba taki french na ludowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wykorzystam jeszcze kiedyś ten motyw bo wygląda super :)
      Dzięki :*

      Usuń
  6. łowicki pasiak na paznokciach :D czarujące

    OdpowiedzUsuń
  7. uaał, nie wiem na którego paluszka już mam patrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna inspiracja i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.