sobota, 29 listopada 2014

Makijaż andrzejkowy na koleżance :)


Dziś mam dla Was makijaż ( w końcu już dawno go nie było:D) ale nie wykonany na mnie a na mojej bardzo dobrej koleżance Sylwii.

Wybierała się na andrzejki więc poprosiła mnie o jakiś make up. Nie chciała bardzo szaleć na oczach a postawić bardziej na usta. 

Jako, że dziewczyna jest piękna i młoda, nie było potrzeby jakoś bardzo ingerować w jej naturalną urodę.
Bo jak wiadomo- makijaż ma podkreślać urodę a nie przemalowywać kobietę.

Postawiłam na smokey eye w kolorze brązu oraz złoto na dolną powiekę.





Użyłam kosmetyków:

* Baza matująca pod makijaż Mariza
* Baza pod cienie Hean

* Konturówka w kolorze brązu Beautycycle od Amway
* Paleta  Flomar, Pretty Compact : 'PO45' 
* Złoty wypiekany cień z Pierre Rene.
 
* Podkład to Astor, Perfect Stay 24 H Foundation + Perfect Skin Primer
* Zestaw korektorów Oriflame
* Tusz - Mascara StimuLash Volume, Astor
*  Puder w kamieniu Iredale Mineral Cosmetics
* Bronzer Sleek

* Usta - moja ukochana pomadka Astor Heidi Color Last VIP w kolorze Spicy (idealna na jesień)

Na koniec użyłam fixera utrwalającego z Avon.

I gotowe! :)

Ja jestem z siebie zadowolona, ponieważ efekt mi się bardzo podoba. Poza tym Sylwia również była zachwycona :)

Ciekawa jestem jeszcze Waszych opinii :)

40 komentarzy :

  1. Śliczna dziewczyna i piękny makijaż :) Kolor pomadki jest cudowny. Szkoda, że nie czuję się dobrze z tak intensywnymi barwami na ustach, bo jestem zauroczona patrząc na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale nie miałam dużo pracy bo tak jak piszesz Sylwia jest śliczna :)

      Usuń
  2. super, szczególnie oczy w moim klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę jakie ona ma piękne kocie oczęta! Aż miło było je malować :)

      Usuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba, świetny kolor na ustach. Muszę zerknąć na tę pomadkę Strasznie rażą mnie jednak brwi, które psują cały efekt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety z brwiami było za późno aby coś zrobić... Już umówiłyśmy się na regulację :)

      Usuń
  4. Gosiu aleś ją pięknie zrobiła :)rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Swiezo i kobieco, piekny makijaz! Czym robisz Gosiu zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zdjęcia robię lustrzanką Canon EOS D1100. Taka najtańsza wersja ale jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. lubię takie subtelne makijaże ! baaardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż idealny :) jedyne co, to faktycznie te brwi można by było wyregulować. Ale kolor szminki i to jak podkreśliłaś oczy - czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem... ale nie chciałam regulować ich przed makijażem, ponieważ oczy byłyby zaczerwienione... Jednak już jesteśmy umówione na następne spotkanie i na pewno zrobimy z nimi porządek :P

      Usuń
  8. piekna dziewczyna i piekny makijaż.
    Uwielbiam złoto i matowe brązy w każdym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Szczególnie w makijażu wieczorowym, jest bardzo elegancki :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż - szczególnie, że kogoś jest umalować trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Malować siebie jest zupełnie inaczej :) Powoli nabieram wprawy w to :)
      Dzięki :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż, do twarzy tej koleżance w takiej kolorystyce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) Bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziewczyna ma tak piękne oczy, że na prawdę nie trzeba było dużo żeby tak fajnie wyglądały :)

      Usuń
  14. Bardzo dopracowany, podoba mi się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny, taki hipnotyzujący w połączeniu z oczami koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak oczy są śliczne same w sobie :)

      Usuń
  16. Fajny ten makijaż, bardzo ładnie roztarte smokey eyes :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.