środa, 5 listopada 2014

Limitowana śliwka na paznokciach od Lacoste :)

Jakieś 2 lata temu wygrałam pewien konkurs na Facebooku gdzie nagrodą był zestaw 4 limitowanych lakierów firmy Lacoste. Widziałam gdzieś na necie, że były one również dodawane w prezencie przy zakupie wybranych modeli butów tej firmy. Pomyślałam, że pewnie będzie kicha bo często tak jest, że jeżeli dostajemy coś w gratisie ( u mnie akurat tak nie było jednak wyprodukowane były właśnie po to) to raczej jakość tego nie zwala z nóg... A tu niespodzianka! :) 

W zestaw wchodzą 4 lakiery o kolorze (właśnie dzisiejszej) śliwki <3, pastelowego różu, mandarynki i mięty. 


Pisałam już, że mam je od 2 lat i nadal mają idealną konsystencję! 
Są dość gęste, świetnie kryją i szybko wysychają.
Poza tym długo trzymają się na paznokciach i mają boskie kolory :)

No dobra ale do rzeczy :)
A więc piękna śliwka na moich pazurkach.






Bardzo żałuję, że firma Lacoste nie posiada w swoim asortymencie więcej lakierów, a nie wydaje tylko limitowanki :( Na prawdę jakość jest świetna!

27 komentarzy :

  1. Nie miałam pojęcia, że Lacoste ma lakiery :) Fiolet piękny, uwielbiam takie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne wydane tylko raz ;( A szkoda bo na prawdę kolory boskie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczył mnie ten kolor! Będę szukać podobnego:) pazurki nieźle wyhodowane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Lacoste ma lakiery ;) Kolor jest niesamowity, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam - była to tylko limitka jednak może wypuszczą jeszcze coś :)

      Usuń
  5. Kolor cudowny, ciekawe ile by kosztowały będąc w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam :P Raczej tanie by nie były - jednak jakość na prawdę świetna :)

      Usuń
  6. Sliwka i roz podbily moje serce ;-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach najpiękniejsza jest mięta :P Niestety często go używałam i mało już zostało;(

      Usuń
  7. Piekny kolorek i paznokcie też;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To też mój ulubiony kolorek :) Zarówno na paznokciach jak i oczach :)

      Usuń
  9. Przepiękny, jesienny fiolet :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba taki ciemny wrzos.na jesien idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej kojarzy się ze śliwką węgierką :P

      Usuń
  11. Ale piękny kolor! Paznokcie masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powazny kandydat na najpiękniejszy kolor roku;)uwielbiam takie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne gusta :) Żałuję, że była to tylko limitowana mini kolekcja lakierów bo na prawdę zachwyca :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.