piątek, 21 listopada 2014

Krem Arganowy z Werbeną od Argan Group- czyli 100 % natury w małej buteleczce.

Witam Was cieplutko w jesienny paskudny wieczór :)

Dziś mam dla Was recenzję kremiku, który dostałam w ramach mojej pierwszej współpracy blogowej z firmą Argan Group.

Kremów w paczce było łącznie 4 jednak ten wybrałam dla siebie ponieważ wg. opisu najbardziej odpowiadał mojej cerze, która jest od jakiegoś czasu bardzo problematyczna (tłusta ze skłonnością do trądziku ;/). Resztę oddałam do testów mamie i koleżance :)

A więc zapraszam do czytania! :)

Argan Group
Krem arganowy z Webeną
do skóry wrażliwej


O p i s   p r o d u k t u :

"OLEJ ARGANOWY Z WERBENĄ", to doskonały "KREM DO SKÓRY WRAŻLIWEJ". Kosmetyk ten powstał na bazie najczystszego oleju arganowego z dodatkiem hydrolatu z werbeny cytrynowej, o wyjątkowych właściwościach oczyszczających. "OLEJ ARGANOWY Z WERBENĄ" przeznaczony jest szczególnie dla skóry wrażliwej, gdyż łagodzi podrażnienia, intensywnie odżywia, regeneruje, nawilża i wygładza zmarszczki. "KREM DO SKÓRY WRAŻLIWEJ" ma zastosowanie dla każdego typu cery, w tym dla cery tłustej, działając oczyszczająco i ściągająco na rozszerzone pory, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie, oraz dla cer suchych i starzejących się. Bardzo dobrze wchłaniany, wnika do głębszych warstw skóry, skutecznie ją regenerując. Głęboko nawilża i ujędrnia, tonizuje i odmładza skórę. Przeznaczony jest do stosowania na dzień i na noc, na skórę twarzy, szyi i dekoltu. 

Skład:
Olej arganowy, Hydrolat z liści werbeny cytrynowej, Masło shea, Olej kokosowy, Wosk pszczeli, Gliceryna,
Phenoxyethanol i Ethylhexylglycerin (alternatywa szkodliwych parabenów).

Cena: 45 zł
Poj. 30ml

M o j e   w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Krem znajduje się w małej plastikowej buteleczce z wygodnym aplikatorem w formie pompki, która działa bez żadnych zarzutów. Jeśli chodzi o ogólne wrażenie opakowanie to jest bardzo klasyczne, miłe dla oka, zawiera wszystkie potrzebne informacje. Minusem jest to, że przez białe nieprzeźroczyste tło buteleczki nie widać ile jeszcze kremu pozostało nam w środku.


Konsystencja/ Zapach/ Kolor:

Krem ma lekką i delikatną konsystencję, łatwo się rozsmarowuje i dość szybko wchłania, pozostawiając na skórze błyszczącą powierzchnię (jednak nie jest to tłusty film). Kolor jest biały a zapach hmm... 
na początku po wyciśnięciu jest dość specyficzny jednak po rozsmarowaniu przechodzi w bardzo przyjemną dla nosa woń. 
Krem jest bardzo wydajny, wystarczy mała ilość aby posmarować całą twarz.



Działanie:

Oczywiście jest to najważniejsza kategoria. 
Jako, że na noc używam innego kremu z kwasami który przesusza niektóre partie mojej skóry twarzy, tego z olejkiem arganowym z werbeną wybieram na dzień (jednak nie codziennie ale co drugi dzień). Moja skóra wraca do formy, jest miła w dotyku oraz dobrze nawilżona. Jednak przy stosowaniu wcześniej codziennym zauważyłam nadmierne przetłuszczanie się skóry dlatego postanowiłam używać go co drugi i jest na prawdę super. Nie zauważyłam żadnych nowych niespodzianek, które byłyby spowodowane używaniem tego kremu czy podrażnień lub uczuleń. 
Poza tym jego skład na prawdę zachwyca!
 Ciężko na rynku znaleźć kosmetyk z tak naturalnymi składnikami jak ten!

Polecam :)

Jeśli byłybyście zainteresowane tym kremikiem możecie kupić go pod linkiem

***   ***   *** 

Kosmetyk mogłam przetestować dzięki uprzejmości Argan Group


7 komentarzy :

  1. Uwielbiam olej arganowy ale kremu jeszcze nie miałam , ten wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy z tak dużą zawartością tego olejku i na prawdę godny polecenia :)

      Usuń
  2. Kuszą mnie te produkty, bardzo podobają mi się ich higieniczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię kremy w tego typu opakowaniach :)

      Usuń
  3. Używam go od tygodnia, ale na noc ponieważ ta delikatna powłoczka nie współgra z moimi podkładami. Jak na razie jest ok, ale zobaczymy co będzie później ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ja noc używam Ziaji z kwasem dlatego też ten przeznaczyłam na dzień :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy kremu z olejkiem arganowym ale wczoraj koleżanka pokazała mi krem z apisa 5 warzyw i byłam zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.