wtorek, 25 listopada 2014

DDD czyli Dzień Darmowej Dostawy 2014

Zapewne większość z Was wie, że 2 grudnia jest dzień darmowej dostawy czyli sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. 

Mogę powiedzieć, że co roku w nim uczestniczę, nawet kupując jakieś drobnostki ale zawsze coś skusi :)

Oczywiście nas blogerki kosmetyczne najbardziej interesuje dział URODA I ZDROWIE (KLIK).
Może polecicie mi jakieś fajne sklepy z listy gdzie można znaleźć coś fajnego ?

Też macie czasem taką fazę: muszę coś kupić ale nie wiem co?:D


23 komentarze :

  1. Też często korzystam z DDD, ale nie zawsze akurat wpasuję się w tą datę z moimi zamówieniami. W tym roku chyba raczej się na nią nie załapię :-) Choć nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ochotę zrobić zakupy na Mikołaja (głównie dla dzieci) ale jak wiadomo zapewne wysyłka będzie opóźniona i boje się, że na 6 mogłoby nie dojść... Także muszę chyba wybrać się osobiście do sklepu z zabawkami a tak tego nie lubię... ;(

      Usuń
  2. Ma sobie coś sprawić na mikołaja i nie wiem czy nie wykorzystam właśnie 2.12 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam to samo tylko nie wiem co chcę ;P

      Usuń
  3. NIe mam w planach skorzystać z tego dnia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś ma dostęp do wielu sklepów to rozumiem :) Ja niestety mieszkam w małym miasteczku i tylko w taki sposób mogę coś fajnego upolować :)

      Usuń
  4. Ja zawsze na ekobieca kupuję : ) więc pewnie zajrzę tam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nad tą drogerią też myślę :)

      Usuń
  5. Oj Gośka, wyczekuję już tego dnia darmowej dostawy!:D Dziś mi kumpela poleciła sklep ekobieca i wygląda obiecująco, chyba coś tam zamówię. No i jeszcze na kolorowka.com... Nie widzę ich w sumie w tej akcji, ale zamówić i tak muszę.:P I jeszcze...dobra,stop:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e kobieca też mnie kusi właśnie :) Jeszcze ezebra jest fajna :)

      Usuń
  6. Na pewno skuszę się na kilka rzeczy ze sklepów objętych darmową dostawą w tym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dopiero w tym roku dowiedziałam się o tym dniu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystałam jeszcze, ale zwrócę na pewno uwagę na sklepy uczestniczące w akacji :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Więc mój post się przydał :) Cieszę się :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie akcje :D W poprzednim roku zrobiłam big zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamierzam coś zakupić ale zawsze jest tak że akurat wtedy się spłukuje z kasy ;P

      Usuń
  11. w tym miesiącu już zaszAlałam z zakupami i wydałam mase kasy, ale może kupię tylko jedną rzecz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się troszkę spłukałam ale również coś kupię na pewno :P

      Usuń
  12. Hahaha dokładnie, skąd ja to znam :) Ja już planuję zakupy na kolorówce i w goodies :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.