czwartek, 2 października 2014

Zwyklaczek dzienniaczek :)

Szczerze to rzadko się maluję na co dzień, chyba że muszę pojawić się między większą ilością ludzi :)
(nie do sklepu po bułki:P). Jeśli już się tak zdarzy lubię coś delikatniejszego a jednak wyrazistego :) 
W takim makijażu czuję się dobrze i wygodnie.

* Jako podkład używam kremu BB z Garniera dla cery tłustej i mieszanej (polecam, na prawdę bardzo fajny i dobrze kryje niedoskonałości.

* Podkreślam oczywiście brwi (bez tego nie wyobrażam sobie makijażu :P), używam do tego najciemniejszego brązowego cienia z poczwórnej paletki firmy Flomar.

* Baza pod cienie to moja ulubiona z Hean

* Czarna kredka również z Hean roztarta pędzelkiem

* Cienie do oczu również z poczwórnej paletki Flomaru.

* Tusz to ostatnio mój ulubiony z Astora - StimuLash Volume

* Na usta bezbarwny błyszczyk lub pomadka :)

Przepraszam, że nie wstawiłam zdjęć kosmetyków jednak niedługo na pewno pojawią się recenzje i wtedy je przybliżę dla Was szczegółowo.

No ale teraz najważniejsze jak to wszystko współgra ze sobą :)







Pozdrawiam 
Gośka :*

16 komentarzy :

  1. Super oczy, pięknie Ci w brązach, jak ja bym chciała mieć taki kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie swojego koloru oczy nie lubię :( Taki zwykły- chciałabym mieć niebieskie oczy :P

      Usuń
  2. świetny dzienniak :-) bardzo na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ! Uwielbiam brązy, najlepiej się w nich czuję mimo wielu moich szaleństw w makijażu :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz dokładnie tak jak ja :P Lubię poszaleć ale czasem najlepiej zdecydować się na coś naturalniejszego :)

      Usuń
  4. U mnie brwi to podstawa. ;] Niepomalowane brwi robią większą różnicę na mojej twarzy niż niepomalowane rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam :) Moje brwi niepomalowane są dosyć mało widoczne, więc i ja się taka czuje :)

      Usuń
  5. mnie się podoba!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też tak często wygląda dzienniak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. Pięknie podkreślone oko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.