czwartek, 23 października 2014

Zakupy z drogerią 'Wizaż24'

Ostatnio przyszła do mnie paczka z małymi zakupami, które zrobiłam w drogerii Wizaż24.

Jeśli nie robiłyście tam zakupów to z czystym sercem mogę Wam je tam polecić :)
Bardzo miła obsługa, szybka wysyłka, wszystko bardzo dobrze zapakowane i jakość świetna :)

No ale zapewne ciekawe jesteście co tam kupiłam ? :)
Głównie chodziło mi akurat nie o kosmetyki ale przy okazji sobie coś wybrałam drobnego.

A kupiłam:



* Świetny kuferek na kosmetyki , mój stary nie nadawał się już na pokazywanie ludziom, a jeśli jadę do kogoś na makijaż muszę się w coś zabrać. Bardzo fajny i dość pojemny :) - 62,10 zł

Zainteresowanych podaję linki do rzeczy: KUFEREK (KLIK)

 I drobne kosmetyki:



* Tonik zwężający pory, Ziaja
( chyba nie ma osoby, która by nie znała tej serii ;D) - 6,90 zł
Link: TONIK (KLIK)

* Oliwkowa maska oczyszczająco- ściągająca, Ziaja 
( chciałam wypróbować nową serię :P) - 2 zł
Link: MASKA (KLIK)

* Gorąca kuracja do włosów Dzika Róża i Jojoba, Marion 
( ciekawa jestem zapachu :)) - 2,35 zł
Link: KURACJA (KLIK)

Długopis gratis :P

Post nie jest w żaden sposób sponsorowany !

17 komentarzy :

  1. Ten kufer by mi się przydał, żeby moje własne kosmetyki ogarnąć.. Brakuje mi już mebli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo, poprzedni był mniejszy a do tego wszystko walało się po szafkach :P

      Usuń
  2. muszę sobie kupić taki kuferek, bo w moim ostatnio wylał mi się lakier więc postanowiłam wyrzucić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim przechowuje tylko kosmetyki do makijażu :) Lakiery mam w dwóch pudełkach :P

      Usuń
  3. Fajny ten kuferek, tonik też kupiłam ale jest raczej średni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę nie pasuje mi aplikator w nim... a resztę zobaczymy za jakiś czas :)

      Usuń
  4. fajne zakupy,mi tez przydalby sie większy kufer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj skończyłam ten tonik- dobry był ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy za jakiś czas jak u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  6. ładny kuferek :) Taki pojemny i ogólnie widać, że będzie służył na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonany na prawdę porządnie i faktycznie pojemny :)

      Usuń
  7. Właśnie jestem w trakcie poszukiwań kuferka na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. seria z liści manuka uwiodła mnie zapachem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten tonik bo pasta sprawdziła się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.