środa, 29 października 2014

You are grey-t :) Czyli lakier idealny na jesień :)

Witam :)!

Dziś chcę Wam pokazać kolejny lakier firmy Astor z serii Perfect stay gel shine, który zdobył moje serce.
O pierwszym w kolorze czerwono - koralowym pisałam tu KLIK.
Teraz kolej na na prawdę jesienny odcień czyli bardziej naturalny, stonowany siwy/grafit.
Spodobał mi się od pierwszego wejrzenia!






Dlaczego tak bardzo lubię lakiery z tej serii?

* Mają piękne kolory i świetnie kryją!

* Są szybkoschnące ! ( wielka zaleta dla mnie)

* Dość duża pojemność (12 ml)

* Świetny zaokrąglony pędzelek, dzięki któremu nie ma problemu z aplikacją lakieru

* Zachwycająca trwałość!


A jak Wam podoba się ten kolor?:)

22 komentarze :

  1. Bardzo ładny kolor, aż nasuwa mi się słowo "ciekawy" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się od razu skojarzyło, że kolor typowo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niby taki zwykły ale jednak coś w sobie ma :)

      Usuń
  4. Coraz bardziej lubię lakiery Astor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze lakierów tej firmy i już wiem jaki zakup poczynię niebawem : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam :) Może nie są tanie ale opłaca się wydać troszkę więcej :)

      Usuń
  6. Ja mam kilka odcieni szarości :) Uwielbiam ten kolor :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam jeszcze żadnego lakieru z firmy "Astor". Szczerze przyznam, że raz zawiodłam się bardzo na tej firmie i teraz już raczej nie powracam do jej produktów- nie mogę się do nich przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wprost przeciwnie :) Może z jednym wyjątkiem ( tusz do kresek w pisaku...) a tak to praktycznie większość kolorówki jaką posiadam jest właśnie tej firmy :)

      Usuń
  8. Bardzo jesienny :D ładny, chłodny odcień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.