poniedziałek, 13 października 2014

Śliwkowa ostra Heidi czyli moje jesienne usta :)

Tą pomadkę mam od niedawna, kiedy pierwszy raz ją otwarłam pomyślałam: ooo zupełnie nie mój kolor, taki babciny :) Jednak zmieniłam zdanie kiedy pierwszy raz pomalowałam nią usta. Piękny, mocny, intensywny, śliwkowy fiolet. Idealny na jesień :)

Astor,
Heidi Color Last VIP
(kolor 008 Spicy)


Opis produktu:

Kolekcja szminek Heidi Color Last VIP to 5 trwałych, intensywnych kolorów odzwierciedlających najnowsze trendy, Odcienie zostały zaprojektowane osobiście przez Heidi i potrafią wydobyć najwspanialsze cechy kobiety.

Cena: 28 zł/ 30ml 
(czasem można kupić w promocji taniej)


M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Śliczne i eleganckie w kolorze czarnym i złotym. Bardzo spodobał mi się napis Heidi z serduszkiem, plus z to, że szybko nie schodzi z opakowania. na górnej części zamykania wydrążony napis ASTOR.


Konsystencja/ Kolor:

Kolor to piękny ciemny odcień śliwki, w słońcu wpada troszkę w ciemniejszą fuksję.
Pomadka ma bardzo przyjemną, lekką i kremową konsystencję. Łatwo się rozprowadza na ustach, nie pozostawia smug i prześwitów. Po dłuższym czasie równomiernie się ściera pozostawiając ładną poświatę koloru.


Trwałość/ Nawilżanie:

Niestety pomadka nie jest bardzo trwała ale również nie "zjada się" w krótkim czasie po nałożeniu.
Często mam tak, że pomadki wysuszają moje usta i potem wygląda to bardzo nieestetycznie- ta ku mojemu zaskoczeniu bardzo je nawilżyła i wyglądają gładko i miękko :)

Nie lubię wydawać większej sumy pieniędzy na pomadki jednak za tą nie żałuję :)
Opłacało się :)




Pozdrawiam Was cieplutko :**

20 komentarzy :

  1. Świetny kolor, taki idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? :) Również jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny kolor! Szukam czegoś podobnego i muszę przyznać że ta pomadka wygląda całkiem zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest o wiele fajniejsza i intensywniejsza :)

      Usuń
  4. Ładnie pasuje do Twojej urody.

    Ja takie kolory lubię - na kimś. Na mnie niestety nie wyglądają dobrze. ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę takie kolory jakie lubię :) Nie ważne czy pasują czy nie :) Ja muszę się w nich dobrze czuć :)

      Usuń
  5. Bardzo Ci w niej ładnie, podoba mi się oczko do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A oczko zwykłe :) Juz dawno nie malowałam się na jeden kolor :P

      Usuń
  6. śliczny kolor! zapraszam do mnie na post o kriolipolizie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki przepiękny kolorek! Bardzo mi się podoba, na Tobie wygląda bosko. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne eleganckie opakowanie, a kolor wygląda przepięknie na Twoich ustach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie dzięki drobnym komentarzom innych poznawać ciekawe blogi. Kolor mnie uwiódł. Przypomina mi Russian Plum od Bourjois.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.