środa, 22 października 2014

Roziskrzone niebo z paletką Sleek 'Bad Girl'!

Dawno nie było żadnego makijażu... dziś dzień bardzo ponury, nie ma co myśleć o pójściu na spacer bo cały czas pada deszcz a więc postanowiłam coś zmalować. Główną inspiracją była jedna z moich ulubionych paletek firmy Sleek czyli 'Bad Girl' (przy okazji wydaje mi się, że najbardziej ukazuje mój dość mocny charakter ;P). Po skończeniu makijażu pierwsze moje skojarzenie to właśnie piękne roziskrzone niebo. Lubię używać takich ciemniejszych kolorów a tym bardziej granatów i fioletów :) Ok, nie zanudzam już i zapraszam do obejrzenia tego co wyszło dziś z pod moich rąk :)





Mam nadzieję, że przypadł Wam mój pomysł do gustu :)

W końcu zebrałam się i poniżej znajdziecie listę oraz zdjęcia kosmetyków, które użyłam do powyższego makijażu.

Twarz i usta :


* CC cream Bell, odcień 021 Natural ( na co dzień go uwielbiam, jeśli wybieram się na imprezę używam normalnego podkładu)

* Korektor w płynie Miss Sporty, odcień 001 Light

* Paletka kamuflaży Oriflame

* Pomadka nawilżająca "Wet Lips" Joko nr J 49

Oczy:


* Baza pod cienie Hean (moja ulubiona!)

* Konturówka automatyczna w czarnym kolorze również firmy Hean ( jest mięciutka i świetnie się nią maluje)

* Paletka Astor, Eye Artist : 230 'Smokey Blue' (użyłam złotego rozświetlającego cienia do kącików oraz troszkę na dolną powiekę)

* Paleta Flomar, Pretty Compact : 'PO45' ( moja ulubiona, niestety troszkę przeszła w życiu ;P, użyłam najciemniejszego brązu do podkreślenia brwi oraz najjaśniejszego do rozjaśnienia pod brwi)

* Eyeliner ze srebrnym brokatem Bell

* Tusz do rzęs Astor StimuLash Volume

I gwiazda wieczoru:


* Paleta Sleek 'Bad Girl' , kolory, które użyłam zaznaczone są na zdjęciu.

Pozdrawiam Was cieplutko 
Gośka :*

36 komentarzy :

  1. Prześwietny makijaż, idealny na imprezę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niedługo Andrzejki :P

      Dziękuję :*

      Usuń
    2. U mnie to akurat na tę sobotę się przyda :))

      Ja jednak tę różnicę widzę :))

      Usuń
  2. o cudowne :) świetnie Ci w takim makijażu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Również świetnie się czuję w takich mocnych kolorach :)

      Usuń
  3. Fajne zdjecie, dla mnie makijaz 100 razy za mocny ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś młodziutka więc makijaż to w ogóle jeszcze nie dla Ciebie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie mistrzowskie! Pięknie umalowana górna powieka wywołała u mnie ekscytację na myśl 'a jakbym tak umiała malować' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  5. Cudowny makijaż. Zazdroszczę talentu do wykonywania :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa :)

      Usuń
  6. Wygląda rewelacyjnie, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, tylko jak dla mnie za mocny .

    OdpowiedzUsuń
  8. super! Ten dominujący kolor wpadł mi w oko najbardziej ;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny to fakt :) W ogóle cała paletka zachwyca kolorami :)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz, cudny makijaż, podoba mi się ta kreska:) cienie miałam kiedyś ale też jakoś się nie zachwycałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja tą paletkę bardzo lubię, głównie dlatego, że ma fajne granaty i fiolety, które uwielbiam :)

      Usuń
  10. Mam ten podkład z bell i używam go raczej punktowo ale ogólnie dobrze się spisuje :)
    Mocny, interesujący makijaż :) Na imprezę idealny chociaż mi takie kolorki nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to na początku go niezbyt lubiłam a później zmieniłam zdanie :) Fajne ma krycie i jest bardzo delikatny. Ale jeśli wybieram się gdzieś na imprezę to raczej wybieram inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie zbyt słabo roztarty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łooo, co za szaleństwo kolorów ! :D Świetny makijaż, bardzo odważny, ale mega dopracowany :) Bardzo mi miło, że mogłam do Ciebie trafić - obserwuję i zostaję na dłużej:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.