sobota, 4 października 2014

Reduktor zmian potrądzikowych od Ziaji - moje odczucia po testowaniu.

Witam Was w taki piękny sobotni dzień! :) Wstałam dziś prawą nogą i mam na prawdę bardzo dobry humor. Słoneczko ładnie świeci, ptaszki śpiewają i pomimo tego, że poranek był dosyć chłodny- mamy piękną POLSKĄ JESIEŃ :)!

Dziś zapraszam Was na recenzję jednego z kosmetyków z serii Liście Manuka na, które i ja się skusiłam wypróbować :) Korektora używam od prawie miesiąca także spokojnie mogę się wypowiedzieć na jego temat. A więc zapraszam do czytania! :)

Ziaja,
Liście Manuka
Reduktor zmian potrądzikowych


Opis produktu:

Substancje czynne głęboko oczyszczające
  • Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
Substancje aktywujące odnowę skóry
  • regenerujący kwas glicyryzynowy,
  • naprawczo - wygładzająca hydroxyprolina.
Substancje czynne nawilżająco - kojące
  • allantoina,
  • prowitamina B5.

Właściwości i zastosowanie
  • Preparat przyspieszający łagodzenie zmian potrądzikowych. Może być stosowany jako uzupełnienie kuracji farmakologicznej. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Zawiera wysokie stężenia substancji przyspieszających proces gojenia. Skraca okres łagodzenia zmian i zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Zmniejsza zaczerwienienia oraz podrażnienia naskórka. Wyraźnie wyrównuje powierzchnię i koloryt skóry. Pozostawia skórę gładką, delikatną i świeżą.
Stosowanie
Preparat nanieść na obszar skóry objęty zmianami i delikatnie wklepać. Polecany na dzień i/lub na noc.


Cena: Ok 9 zł
Poj. 15 ml

M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:
Reduktor znajduje się w małej tubeczce, z małym otworkiem z którego wydobywamy kosmetyk. Kolory jak praktycznie wszystkie z tej serii utrzymane są w bieli i zieleni.



Konsystencja:
Kosmetyk ma postać gęstego jednak lekkiego kremiku. Łatwo się aplikuje na skórę, dość szybko się wchłania.

Zapach/ Kolor:
Czytałam, że często wiele osób skarżyło się na niemiły zapach kosmetyków- a mi na prawdę przypadł do gustu. Orzeźwiający, i świeży. Kolor jasny, praktycznie biały.


Działanie:
Z reduktora jestem na prawdę bardzo zadowolona!
Łatwo się wchłania, nawilża skórę i do tego bardzo dobrze ją leczy. Zazwyczaj aplikuję go na noc jednak zdarza się, że też w ciągu dnia. Przyspiesza gojenie się wyprysków i to nawet tych na prawdę dużych. Rano są praktycznie już niewidoczne lub jak z tymi większymi- bardzo zmniejszone.
Używałam wiele żeli punktowych na takie zmiany o wiele droższych ale nie dawały takich efektów jak ten!

Polecam w 100 %!


Używałyście tego kosmetyku?
Jesteście zadowolone z tej serii?

12 komentarzy :

  1. Brzmi zachęcająco!chyba cała seria jest fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze żel do mycia twarzy oraz krem z kwasami. Jak na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. o to coś dla mnie :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam ostatnio w sklepie Ziaji i nic z tej serii już nie było :<

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam problemy z kupnem tych kosmetyków- nigdzie ich nie było! :) Ale mam znajomą Panią w aptece i była taka miła, że mi zamówiła :)

      Usuń
  4. kusił mnie i skuszony zostałem drogi nie jest wiec sobie sprobuje co mi tam ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Za tą cenę :) Na pewno nic złego nie zrobi :)

      Usuń
  5. Wszędzie pełno o tej serii, jeszcze nie miałam ale planują kupić ;) a ten reduktor to coś dla mnie, muszę go miec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na prawdę działa cuda i jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego produktu. Ja zawsze na noc stosuje benzacne na jakieś zmiany, ale to już jest lek.

    OdpowiedzUsuń
  7. będę musiala wypróbować,bo mnie moj tradzik juz zabija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie jakiś czas temu mam taki "nalot" na twarz :( Na szczęście znalazłam coś co pomaga i niewiele kosztuje. Niedługo więcej recenzji kosmetyków tej serii :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.