czwartek, 16 października 2014

Przyczajony kokos... czyli żelowy bubel miesiąca.

Witam :)
Nie wiem czy pisałam ale mam małego bzika na punkcie żeli pod prysznic i praktycznie wszystkiego co łączy się z kąpaniem :P Uwielbiam nowe zapachy, lubię próbować nowych kosmetyków choć gdy coś wpadnie mi w oko (lub zapachem w nos:P) często do niego wracam.
Dziś będzie recenzja żelu, którego akurat nie kupiłam w wygrałam w konkursie organizowanym przez firmę Palmolive na Facebooku. Ku mojemu zaskoczeniu stałam się posiadaczką właśnie tego żelu oraz mydełka w płynie. Moja radość powiększyła się jeszcze gdy po otwarciu ujrzałam podobiznę kokosa na naklejce :) Jestem straszną kokosoholiczką :P Pomyślałam: "ale trafili ;P" Niestety radość ta nie trwała długo...

Zapraszam do czytania :)

Palmolive
Naturals
Pampering Touch
- Kremowy żel pod prysznic


O p i s   p r o d u k t u :

Kremowy żel pod prysznic- Palmolive 'Rozpieszczający Dotyk' zawiera nawilżające mleczko i ekstrakty ze 100% naturalnego kokosa i aloesu. Testowany dermatologicznie.

Cena: ok 10 zł
Pojemność: 250 ml

*** *** *** ***

M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Żel znajduje się w ładnej i estetycznej plastikowej buteleczce z ciekawą zakrętką którą zamykamy na klik.
Butelka nie jest śliska, materiał jest troszkę szorstki przez co wygodnie trzymać ją w mokrej ręce bez strachu, że się wyślizgnie. Jeśli chodzi o zakrętkę to niestety ciężko ją otworzyć i zamknąć...


Konsystencja:

Kosmetyk jest dość gęsty, bardzo dobrze się rozprowadza na ciele i świetnie pieni pod wpływem wody. Jest bardzo wydajny. Konsystencja kremowa, koloru białego.


Zapach:

Jeżeli widzimy na opakowaniu pięknego kokosa to raczej oczekujemy, że żel będzie choć troszkę nim pachniał prawda? Niestety tu nic takiego się nie dzieje... Jakież było moje zaskoczenie po pierwszym "zaciągnięciu się" :P zapachem z otworku buteleczki! Pachnie zwykłym mydłem... Faktycznie nie jest to brzydki zapach a dość przyjemny ... ale mydłem a nie tym czym powinien. 
Moja ciekawość była tak wielka, że zerknęłam na skład choć zazwyczaj tego nie robię. A tu proszę:

Wspomniany kokos oraz aloes prawie na końcu listy, choć i tak pewnie jest go ociupinka... 
No chociaż tej substancji zapachowej producent mógł dać więcej ;P


Działanie:

Jak pisałam wcześniej żel się bardzo dobrze pieni przez co dobrze zmywa wszelkie zabrudzenia, skóra po użyciu jest miła w dotyku ... jednak tylko zaraz po kąpieli. Kiedy wyschnie jest sucha i bez dobrego balsamu nawilżającego ani rusz...

Tak więc dla mnie ten kosmetyk to po prostu jakaś pomyłka.
Czytałam gdzieś na internecie recenzje tego żelu i dziewczyny zachwycały się zapachem...
Nic z tego nie rozumiałam, gdzie tu do cholery jest kokos ;(?
 


Miałyście go kiedyś?
Jakie były wasze wrażenia?

11 komentarzy :

  1. Kurczę szkoda, bo wydawałoby się, że pachnie cudownie, a tu takie rozczarowanie...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalne rozczarowanie, szczególnie dla mnie - wielkiej kosmetykoholiczki :)

      Usuń
  2. szkoda, że nawet ładnie nie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie przyjemnie ale zwykłym mydłem w płynie... a nie tym czym powinien.

      Usuń
  3. A zapowiadało się tak dobrze :( Też kocham wszystko co kokosowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda bo uwielbiam żele do kąpieli o zapachu kokosa ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go :) Ale ja też uwielbiam kokos i szkoda, że tu pod tym względem ten produkt się nie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć;) Palmolive firmę bardzo lubię, jeśli chodzi o produkty do kąpieli, ale tego zapachu jeszcze nie miałam! Uwielbiam kokosa i był taki moment, że większość płynóe, żeli, balsamów miałam o tym zapachu;p po pewnym czasie mój chłopak przyznał się, że nie cierpi kokosa i takim to sposobem zrezygnowałam z produktów o tym zapachu;p ale się rozpisałam, buziakI:*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za palmolive,a jak kokos nie jest kokosem to w ogole mnie juz nie kręci

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post :)
    zapraszam http://our-teenage-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.