czwartek, 9 października 2014

Pierwsza współpraca blogowa- Argan Group

Jest mi niezmiernie miło pochwalić się swoją pierwszą współpracą blogową z firmą Argan Group, która zajmuje się dystrybucją 100% Oleju Arganowego oraz kosmetyków, które ten olej zawierają.

Do testów otrzymałam kilka produktów:


* Krem na noc dla skóry dojrzałej - Olej arganowy z kwasem hialuronowym
* Krem nawilżająco- regenerujący na dzień i na noc- Krem arganowy z opuncją
* Krem do skóry naczynkowej- Olej arganowy z różą damaceńską
* Krem do skóry wrażliwej- Olej arganowy z werbeną

* Olej arganowy w atomizerze ( 50 ml)
* Olej arganowy roll- on x2 ( 10 ml)


Jestem bardzo ciekawa efektów po testowaniu, także biorę się za robotę :)

Pozdrawiam i zapraszam na stronę firmy



9 komentarzy :

  1. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania :). Ciekawie się zapowiadają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      Jestem bardzo ciekawa efektów :))

      Usuń
  2. łał :) gratuluję :) świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nawiązania współpracy.
    Świetne kosmetyki będziesz testować.
    W opakowaniach ogromnie podoba mi się to, że mają dozowniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty otrzymałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje. Nie znam tych produktów i jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty, chętnie poznam Twoją opinię o tych kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.