wtorek, 7 października 2014

"o jesieni! nieje­den już stra­cił dla ciebie głowę, a ty ku­sisz ko­lorem i od­trącasz chłodem" - czyli jesienny make up :)

Takie dni bardzo lubię! Kiedy za oknem ciepło i słoneczko świeci sama od razu nabieram energii. 
W trakcie spaceru z moją psinką nabrała mnie ochota na jesienny makijaż- tyle kolorów dookoła! :)
Aby dodać troszkę uroku z nudów zrobiłam śliczny wianek jesienny :) Duszę artystyczną jednak mam bo wyszedł prześliczny! 
Niestety szkoda, że nie jest trwały :( 
Tak czy inaczej ciekawa jestem czy Wam się spodoba :)




Wszystkim jesień kojarzy się z szaro- burą pogodą i deszczem za oknem- a tu przecież tyle kolorów :)!

Pozdrawiam Was cieplutko :*

15 komentarzy :

  1. Piękny makijaż!
    Moim zdaniem nie tylko na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowy ten make -up, podoba mi się :)

    Kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne połączenie kolorów ja bym powiedziała, że to taki makijaż wiosenny ożywiający ponurą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie podoba mi się to połączenie kolorów! Chyba dzisiaj się właśnie tak umaluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. przepiękny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.