niedziela, 12 października 2014

Krem, który pomógł mi w najcięższych chwilach... czyli- mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc od Ziaji.

Witam :)
Weekend mija mi bardzo energicznie, nawet nie miałam czasu żeby na spokojnie zasiąść do komputera i napisać coś na blogu. Wczoraj praktycznie cały dzień z moim małym bratankiem a dziś mini wycieczka z mężusiem :) Możliwe, że to ostatni tak ładny i pogodny weekend w tym roku więc musiałam go wykorzystać :)

Ale wracając do tematu! :) Zapraszam Was na recenzję kolejnego kosmetyku firmy Ziaja z serii Liście Manuka. Przyznam, że jest to mój ulubieniec i właściwie to dzięki niemu zawdzięczam moją wielką poprawę cery z którym zmagałam się od jakiegoś miesiąca. To miała być moja ostatnia szansa przed pójściem do dermatologa. Na szczęście pomogło- i to bez wydawania dużej ilości pieniędzy :)!

Ziaja,
Oczyszczanie- Liście Manuka
Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc


O p i s  p r o d u k t u :

Nawilżający krem z 3% zawartością kwasu migdałowego. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień. Redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe. Rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne. Zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory. Nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość. Pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie.
Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające:
- antytrądzikowo-złuszczający kwas migdałowy
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-łagodzący glukonian cynku.

Cena: ok. 10 zł ( w zależności od sklepu)
Pojemność: 50 ml

M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Krem mieści się w małej tubce z zakrętką. Kolory jak wszystkie z tej serii utrzymane w bieli oraz zieleni.
Kosmetyk wydobywany przez malutki otworek.


Konsystencja/ Zapach/ Kolor:

Krem posiada lekką pół żelową konsystencję koloru białego. Łatwo się aplikuje na twarz i szybko wchłania w skórę. Zapach bardzo przyjemny - lekko ziołowy i orzeźwiający. Mi osobiście bardzo się podoba.



Działanie:

Oczywiście jednak najważniejsze jest działanie!
A więc moja cera przed używaniem tego kremu była w opłakanym stanie. Mnóstwo zaskórników, przebarwień oraz rozszerzone pory ( szczerze to nie wiem co spowodowało takie pogorszenie ponieważ wcześniej aż takich problemów nigdy nie miałam, choć moja cera nigdy ideałem nie była).
Teraz po praktycznie miesiącu używania zaskórniki zniknęły a jak już się pojawią to równie szybko także znikają. Pory gołym okiem są zwężone. Zauważyłam lekkie przesuszenie skóry na policzkach jednak na dzień stosuję krem nawilżający i wszystko wraca do normy. W końcu nie muszę wszędzie wychodzić w makijażu aby jakoś wyglądać! :) Wystarczy lekki krem bb i mogę lecieć :) 
Jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona i polecam go wszystkim z problemami tłustej oraz trądzikowej cery. Niestety nie nadaje się dla suchych i wrażliwych ponieważ dosyć wysusza.

Jestem jak najbardziej na tak! :)


Używałyście tego kremu?
Pomógł Wam z problemami skórnymi?
Napiszcie swoje wrażenia :)

7 komentarzy :

  1. Ja mam wrażliwą i ostatnio coś mi się przesusza na brodzie, pomimo tego że niby mam mieszaną.. Więc chyba nie będę ryzykować :( Ale super, że Tobie tak bardzo pomógł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego kremu Ci nie polecam bo jeszcze bardziej by Ci przesuszył buzię. Dla mnie jest ideałem :)

      Usuń
  2. No właśnie kremy z kwasem migdałowym są polecane do ceru suchej ale przy tego typu kuracjach trzeba nawilżać skórę, bo kwas napina. To samo przy kwasach. Do cery mieszanej/tłustej poleca się m.in. kwas pirogronowy, salicylowy. Chciałabym kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego produktu , ale jak skończą się moje zapasy to może po niego sięgnę :) . Dobrze,że się sprawdził i pomógł :)) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go i czeka w kolejce,ciekawe czy mnie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go i zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona jak ja :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.