wtorek, 21 października 2014

Kąpiel dla dłoni Body Club z Biedronki

Jeśli już zaczęłam ostatnim postem temat o paznokciach więc ciąg dalszy, tym razem nie malujemy a fundujemy prawdziwą kąpielową przyjemność :) Kupiłam te tabletki już jakiś czas temu i w końcu zebrałam się na ich zrecenzowanie. A więc zapraszam Was serdecznie!

BODY CLUB
Kąpiel do dłoni-
Musujące tabletki bogate w naturalne olejki roślinne


O p i s   p r o d u  k t u :

* Zastosowanie:  
-nawilżanie i regeneracja skóry dłoni
- profilaktyka zniszczonych paznokci

1. Zmiękcza i uelastycznia naskórek
2. Intensywnie nawilża
3. Regeneruje płytkę paznokcia

* Sposób użycia:
Wrzuć musującą tabletkę do niewielkiej ilości  ciepłej wody, po jej rozpuszczeniu zanurz dłonie na około 15-20 min. Po wyjęciu dłoni z wody, osusz ręcznikiem. Stosuj raz w tygodniu.

Cena: 5,99zł
(Do kupienia w sieciach sklepów Biedronka, niestety nie wiem czy jeszcze są jednak może uda Wam się gdzieś je wyhaczyć:P)



M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Małe tekturowe pudełko z plastikowym różowym wieczkiem. W środku znajduje się 6 szczenie zapakowanych  w folię małych różowych tabletek. Ogólnie bardzo mi się spodobało i przyznam, że dzięki nim zauważyłam je w sklepie.


Zapach:

Bardzo przyjemny, słodki w stylu oranżady owocowej. Czuć go już po otwarciu wieczka pudełka oraz przez całą kąpiel dłoni.


Konsystencja:

Tabletka jest zbita podobna do tej którą wrzucam do pralki na kamień :P
Szybko się rozpuszcza w wodzie, tworząc miłe bąbelki oraz pięknie pachnie. Po całym rozpuszczeniu woda barwi się na różowo i na powierzchni widać tłusty film.




Działanie:

Po takiej 15 min kąpieli moje dłonie są świetnie nawilżone i przyjemnie gładkie. Po delikatnym osuszeniu ręcznikiem ten tłusty film który pozostaje na skórze wcieram w dłonie. Skórki w okół paznokci są bardzo dobrze zmiękczone i bez problemu możemy je usunąć. 
Z chęcią raz na na tydzień robię sobie taki prawdziwy manicure gdzie pierwszym krokiem jest właśnie kąpiel z tymi tabletkami.

Była jeszcze wersja do stóp i żałuję, że jej nie wzięłam ale najpierw chciałam wypróbować tą. Niestety więcej już nie mogę trafić na nie w sklepie :(

Zerknęłam jeszcze co z większa na skład tabletek i o dziwo faktycznie zawierają w sobie naturalne olejki z awokado oraz winogron!


Miałyście je kiedyś?:)



12 komentarzy :

  1. Pierwszy raz o nich słyszę, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się w Biedronce pojawiają :) Ja ostatnio stosuję peeling do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nigdy ich nie widziałam i żałuję, że kupiłam tylko wersję do rąk... Może kiedyś jeszcze będą :)

      Usuń
  2. Ja mam do stóp ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy są równie fajne jak te do dłoni :)

      Usuń
  3. Jakoś się na nie nie skusiłam... A szkoda ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sama robić tabletki musujące do dłoni :))

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nigdy nie próbowałam :) Muszę poszukać coś na ten temat :)

      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  5. Ja u siebie w Biedronkach ich nie widziałam ale liczę na to, że kiedyś na nie trafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem robią wyprzedaże rzeczy które im zostały i wtedy można trafić na takie perełki :)

      Usuń
  6. Widziałam je w Biedrze, ale nie byłam przekonana do działania. Muszę się przejść, może jeszcze będą mieć :]

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam je dziś w Biedronce i ich nie wzięłam! głupia ja... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.