poniedziałek, 20 października 2014

Cheeky Chic czyli jesienne paznokcie od Astor.

Witam :)!
Dziś mój pierwszy post paznokciowy :)
Mam kilka lakierów firmy Astor i praktycznie z wszystkich jestem zadowolona, ten przypadł mi szczególnie do gustu. Dlaczego? Zapraszam do mini recenzji :)

Astor
Perfect Stay
Gel shine nail polish
(odcień 302 cheeky chic)


 Opis produktu:

Od dzisiaj wykonanie manicure jak z salonu kosmetycznego bez wychodzenia z domu jest niewiarygodnie proste! Perfect Stay Gel Shine Nail Polish gwarantuje połysk, intensywny odcień oraz zachwycające żelowe wykończenie. Unikalna, opatentowana formuła wzbogacona LYCRA® jest odpowiedzialna za nieskazitelny, lustrzany blask i trwały kolor, który utrzymuje się do dziesięciu dni. Opcja 3w1 to dogodne rozwiązanie, które oznacza, że nie trzeba dodatkowo stosować bazy pod lakier czy utwardzacza. Lakier PerfectStay Gel Shine z LYCRĄ® zapewnia manicure wyglądający bardzo profesjonalnie. Formuła 3w1 - Baza, kolor i utwardzacz Profesjonalne wykończenie z żelowym efektem Trwałość aż do 10 dni Połysk aż do 10 dni Intensywny kolor aż do 10 dni Bez odprysków aż do 10 dni Specjalna szczoteczka pokrywa cały paznokcieć przy jednej aplikacji Opatentowana formuła Gel Shine z LYCRA®* 

Cena: ok 25 zł

M o j e  w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Lakier znajduje się w szklanej grubej buteleczce, dużym plusem jest zaokrąglony pędzelek, którym nakładamy kosmetyk na płytkę paznokcia- bardzo praktyczny i pomaga idealnie rozprowadzić lakier.


Konsystencja:

Bardzo fajna, dosyć gęsta jednak nie ma żadnych problemów z nakładaniem na paznokcia. Nie pozostawia smug i szybko wysycha. Po dłuższym czasie lakier w buteleczce nie gęstnieje. Do uzyskania pełnego idealnego kolory nakładam dwie warstwy.

Kolor /  Zapach / Trwałość:

Kolor to odcień czerwieni jednak w słońcu wpada trochę w koralowy, bardzo intensywny. 

Jeśli chodzi o zapach to nie jest on mocny, zresztą mi nigdy nie przeszkadzały "smrodki" takich kosmetyków, bardziej innym domownikom :P Z tym lakierem nie ma większego problemu.

Producent zapewnia nam trwałość bez odprysków do 10 dni- no aż tak idealnie to nie jest jednak i tak jestem zadowolona. Lakier idealnie trzyma się do 4 dni, potem zaczyna ścierać się na końcach.



Tak więc jestem dosyć zadowolona i z chęcią zakupię inne kolory z tej serii :)




Miałyście jakiś lakier z tej serii?
Byłyście zadowolone?

9 komentarzy :

  1. Cudny kolorek, ja osobiscie nie mialam, poniewaz od jakiegos czasu robię sobie hybrydę :) Mega ksztalt paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja na hybrydy raczej bym się nie zdecydowała :)

      Usuń
  2. Kolorek naprawde bardzo ladny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. love red nails!they look so sexy and feminin! perfect post dear!! im your new follower! hope you can visit mine and follow me too! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie posty to ja lubię najbardziej :) Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo lubię zaokrąglone pędzelki, faktycznie to mocno pomaga :) masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.