wtorek, 28 października 2014

Chcesz zmienić kolor swoich oczu? Zapraszam :)

WPIS TYMCZASOWY

Dziewczyny jeśli któraś z Was marzy o brązowych lub zielonych tęczówkach to mam dla Was małą propozycję :)

Mam do sprzedania dwa opakowania kolorowych soczewek (zerówek) świetnej firmy Alcon.
AIR OPTIX COLORS
Soczewki są miesięczne, nowe, nigdy nie otwierane.
Kolory to:  BROWN oraz PURE HAZEL

Efekt na oczach poniżej:


Cena sklepowa to 80 zł/ opakowanie

JA CHĘTNIE SPRZEDAM ZA 50 ZŁ (za opakowanie czyli 2 szt.)

Więcej szczegółów znajdziecie w mojej ofercie na OLX.pl

7 komentarzy :

  1. ja nie narzekam na swój kolor, więc produkt raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczewki fajna sprawa, w makijażu można poszaleć z tęczówką, ja właśnie testuję więc polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę nosić soczewek :(

      Usuń
  3. Fajna sprawa, ale ja się nie skuszę. Mam małą wadę wzroku (-0,75, -1) i musiałabym mieć korekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja naturalnie mam brązowe, wręcz czarne oczy ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.