wtorek, 23 września 2014

Teint Ideal od Vichy- czyli recenzja podkładu :)

To jest mój pierwszy podkład Vichy, który mam okazję próbować. 
Firma ta zawsze kojarzy mi się z czymś raczej dla takich normalnych ludzi "ekskluzywnym" ze względu na swoją jakość no i cenę. Czy faktycznie opłaca się wydać większą ilość pieniędzy na ten kosmetyk? Niżej moja relacja :)

Vichy
Teint Ideal -
Fluid rozświetlający do cery normalniej i mieszanej

Odcień : 45 Honey
 


Opis produktu:
Podkład rozświetlający, który wydobywa idealny koloryt skóry oraz poprawia jakość skóry. Lekka i nietłusta konsystencja fluidu przeznaczona do skóry normalnej i mieszanej. Łatwa aplikacja opuszkami palców lub za pomocą pędzla do makijażu.
Ujednolica koloryt skóry i koryguje jej wygląd. Zapewnia naturalny efekt i trwałość do 12 h. Technologia Płynnego światła oraz kompleks korygujący.
Kompleks korygujący , aby dzień po dniu poprawiać jakość skóry, zawiera witaminę C i E oraz składnik witalizujący dla skóry ujednoliconej, zdrowszej i lepiej chronionej przed czynnikami zewnętrznymi.
Lekka konsystencja fluidu idealna dla skóry normalnej i mieszanej. 

Cena: ok 85 zł/ 30 ml

Moje wrażenia:

Opakowanie:

Sam kosmetyk znajduje się w szklanej zgrabnej buteleczce z aplikatorem w formie pompki. 
Dodatkowo buteleczka zapakowana jest w bardzo ładne eleganckie papierowe pudełeczko. Podoba mi się design utrzymany w kolorach złota i srebra.


Konsystencja/ Zapach:

Podkład ma bardzo lekką, rzadką konsystencję, nie miałam problemów z nakładaniem go na twarz, ponieważ robię to zazwyczaj pędzlem ewentualnie gąbeczką. Myślę, że jeśli nakładałabym go palcami nie byłoby to zbyt łatwe ponieważ fluid spływałby mi z palców...
Jest dosyć wydajny.
Jeśli chodzi o zapach to ma bardzo przyjemny i delikatny. 



Odcień/ Efekt:

Posiadam kolor nr 45 Honey. Jest to dosyć ciemny kolor ale idealny w czasie lata kiedy to moja buzia jest ładnie opalona. ( w zimie i późną jesienią używam innego podkładu). 
Po nałożeniu ładnie stapia się ze skórą.
Podkład słabo matuje jednak nie wymagam tego od niego - wszak to podkład rozświetlający :P i na prawdę efekt rozświetlenia bardzo przyjemny. Kryje bardzo delikatnie, niestety ostatnio cera mi się bardzo popsuła i potrzebuję dobrego krycia a nie tylko mniejszych niedoskonałości.


Podsumowując:

Dodaję raz jeszcze, że aktualnie podkład i tak jest dla mnie już za ciemny ponieważ pomału robię się bladolica :P 
Jednak używając go w lecie kiedy miałam jeszcze dosyć dobrą cerę byłam z niego zadowolona - choć niestety raczej nie zdecyduję się kupić go raz jeszcze.
Za tą cenę można sobie pozwolić na lepszej jakości podkład.

Jak widać nie wolno sugerować się nazwą :P

Oceniam:
4/10

7 komentarzy :

  1. Do tej pory nie miałam podkładu z Vichy, choć ten wydaje się interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście za tą cenę nie polecam... Są lepsze i tańsze :)

      Usuń
  2. Słabiutki niestety.

    Zapraszam do siebie: http://amethystblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Vichy jako pielęgnacja jak najbardziej, jeśli chodzi o podkłady to trzymam się z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz niestety też się o tym przekonałam :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.