czwartek, 11 września 2014

Płyn micelarny H2O- czyli sama nie wiem co o nim myśleć...

W tak jesienny paskudny dzień zapraszam na kolejną recenzję :)
Płyn ten używam od jakieś czasu, przyznam jednak, że głównie do odświeżania skóry niż do zmywania makijażu. Sama nie wiem co o nim myśleć...
Zapraszam do czytania :)

Dermedic
Hydrain 3 Hialuro
- płyn micelarny H2O


Opis produktu:
 
Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień.
Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze.
Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa.

Skład: Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Cena: ok. 20zł / 200ml

Moje wrażenia:

Opakowanie:
Płyn znajduje się w plastikowej przeźroczystej butelce dzięki której możemy zobaczyć ile jeszcze produktu nam pozostało. Zamykanie to tzw. klik, dosyć wygodne. Ładny design opakowania, przejrzysty, nienachalny, świeży. 


Konsystencja/ Zapach:
Płyn w konsystencji niczym nie różni się od wody. Zapach ma bardzo przyjemny, świeży, kojarzy mi się z ogórkami :P ( nie kiszonymi ;P)

Działanie:
Hmm... Jeśli chodzi o zmywanie makijażu to niestety bardzo słabo sobie z tym radzi. Twarz z podkładem nie ma większego problemu- gorzej z makijażem oka. Poniżej zdjęcie po dłuższej walce wacikiem i jak widać niestety do końca się nie udało...


Jeszcze gorzej jest z cieniami, a tym bardziej jeśli mam pod spodem bazę. 

Następna kwestia - bardzo szczypały mnie to nim oczy co jak widać w opisie producenta stać się nie powinno.... Także jak pisałam na początku- płynu używam głównie do odświeżania twarzy w ciągu dnia.

Czytałam wiele recenzji tego kosmetyku i dziewczyny były bardzo zadowolone, nie wiem może zależy jakich kosmetyków kolorowych używają i jaką mają trwałość. Dodam, że ja mam dość dobre jakościowo i niestety wygrywają z tym micelkiem...

Moja ocena:
3/ 10


Używałyście tego płynu kiedykolwiek?

5 komentarzy :

  1. Oj nie to ja zdecydowanie go odpuszczam, mnie wiele miceli które się sprawdzają u innych osób szczypie w oczy, to co dopiero on! Pewnie bym nie dała rady:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i lubiłam za to, że fajnie nawilżał skórę. Ale z demakijażem u mnie słabo sobie radził. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego używam go jedynie do odświeżenia. :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.