piątek, 26 września 2014

Olej z Krokosza Barwierskiego- jeden produkt... wiele zastosowań :)

Nie wiem czy zauważyłyście ale kupując naturalne surowce kosmetyczne na prawdę możemy dużo zaoszczędzić i do tego mają najróżniejsze zastosowania. Moim kolejnym produktem, któremu zaufałam jest właśnie olej z Krokosza Barwierskiego. Zapewne mało kto o nim słyszał, ponieważ też sama trafiłam na niego przeglądając asortyment sklepu internetowego. Potem troszkę o nim poczytałam i postanowiłam wypróbować. Czy się opłacało? :)

Olej z Krokosza Barwierskiego
(naturalny, ziemno tłoczony, nierafinowany)



Kilka słów o oleju...
Olej z Krokosza Barwierskiego pochodzi z rośliny botanicznej zwanej jako Carthamus tinctorius.
Jego skład to:
 najwięcej kwas linolowy
 oraz kwas oleinowy,  palmitynowy i stearynowy.
Zawiera również  również alfa-tokoferol, czyli witaminę E w naturalnej postaci.
Jest szczególnie polecany dla osób z problemami trądzikowymi oraz do stosowania po depilacji.

Olej kupiłam w sklepie http://www.manufakturakosmetyczna.pl
za 100 ml zapłaciłam 12 zł

Moje wrażenia:
 
Opakowanie:
Olej znajduje się w białej, nieprzeźroczystej buteleczce ze względu na to iż jest on bardzo wrażliwy na działanie promieni słonecznych. 
Aplikator w formie pompki, którą możemy zamknąć poprzez przesunięcie stronę "stop".
Na buteleczce znajdują się naklejki z przodu oraz z tyłu z nazwą produktu oraz najważniejszymi informacjami.



Konsystencja/ Zapach/ Kolor:
Olej ma lekką, konsystencję o kolorze pomarańczowym. Zapach jest delikatny, lekko ziołowy.

Działanie:
Ja stosowałam go głównie zamiast kremu do twarzy. Mieszałam kilka kropel oleju z kilkoma kroplami hydrolatu rumiankowego i wcierałam delikatnymi ruchami w skórę twarzy-robiłam to wieczorem, przed snem. Rano skóra była nawilżona i miękka- nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych takich jak nowe wypryski itp. lecz wręcz odwrotnie- wydaje mi się, że cera się poprawiła.
Olej wcierałam także w części ciała, które depilowałam- faktycznie opóźnia odrastanie włosków!
Czytałam również, że świetnie działa na włosy jednak do tego jeszcze go nie używałam ale na pewno spróbuję :)!



Podsumowując:
Polecam! Bardzo wydajny produkt, który można wykorzystać na różne sposoby.

Moja ocena: 10/10!

16 komentarzy :

  1. jeśli fajnie się sprawdzi na włosach, to też chętnie kupię, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwszy raz spotykam się z tym olejem, ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej o nim nie słyszałam - przez przypadek na niego wpadłam i nie żałuję :)

      Usuń
  3. nie znam tego olejku
    widzę, ze założyłaś nowego bloga i zuepłnie przez przypadek do Ciebie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) chcę zacząć od nowa bo tamtego już za bardzo zaniedbałam :) Witam Cię ciepło :))!

      Usuń
  4. Nie miałam tego oleju, ale widuję go czasem w składzie naturalnych kosmetyków. Czyste oleje uwielbiam i pewnie jak będę robić zamówienie półproduktów, to wrzucę go do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam testowanie olejów, z chęcią go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam na prawdę, szczególnie do skóry aczkolwiek jestem w trakcie testowania go również na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę z chęcią bym wypróbowala: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim i o tej firmie, ale sądząc po Twojej opinii warto wypróbować. Zwłaszcza, że tak mało kosztuje. ;)

    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie produkty :) oo na odrastanie włosów - podoba mi się :) ciekawe jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt,nie slyszalam o tym olejku.
    moze bylyby dla mnie dobry,ale jakos na twarz to bym sie bala uzywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo delikatny, ja mam dość wrażliwą ostatnio skórę i nic złego mi nie zrobił :)

      Usuń
  11. Ja również używam olejków do pielęgnacji skóry, nakładam je szczególnie na noc. O tym nawet nie słyszałam, nawet nie wiedziałam, że istnieje taka roślina ;) Chętnie bym go wypróbowała, szczególnie, że polecasz go do skóry z niedoskonałościami. Za tak fajną cenę chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam- również wcześniej o nim nie słyszałam a faktycznie jest bardzo przyjemny :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.