piątek, 19 września 2014

Makijaż- Pożegnanie lata 2014 :)

Makijaż ten wykonałam już jakiś czas temu i (nie chwaląc się ! :D) wygrałam nim już kilka konkursów makijażowych organizowanych w internecie. 
Takie soczyste i energetyczne kolory są moimi ulubionymi, świetnie się w nich czuję i bardzo lubię często wykonywać nimi różne makijaże- niestety głównie na sobie ponieważ rzadko trafię na jakąś klientkę, która nie boi się takich mocnych kolorów. 
Użyłam głównie cieni z mojej ulubionej palety 120 (może myślicie, że posiadam tylko jedną jednak oczywiście nie :P w niedługiej przyszłości pokażę więcej:))
Baza z Art deco.




Pozdrawiam 
Goska :*

12 komentarzy :

  1. aa przypomniał mi się zachód słońca ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Wspaniała kreska, chciałabym umieć taką malować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska to właśnie mi niezbyt wychodzi :P A jeśli wyjdzie idealna to na jednym oku a na drugim nie :P
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Ale kolorowo! Uwielbiam takie połączenie barw! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż! Kolorki super nasycone, jak przy zachodzie słońca!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.