piątek, 5 września 2014

Makijaż inspirowany jesienią...

Jako, że za oknem ( nie ukrywajmy) widać już jesień, postanowiłam wykonać makijaż inspirowany właśnie tą porą roku.
Przyznam się, że bardzo lubię jesień ( chyba, że jest deszczowa;().
Kolory nawiązują głównie do barw spadających liści.

Do wykonania makijażu użyłam cieni z mojej ukochanej i niezawodnej palety 120, pod cienie nałożyłam bazę z Hean.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja jesieni, dodam, że w ogóle bardzo lubię makijaże w takich kolorach! 



Pozdrawiam
Gośka :*

4 komentarze :

  1. A mi ten makijaż bardziej przypomina słońce u szczytu lata niż jesień :) co nie zmienia faktu ze jest piękny!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przypomina żółto pomarańczowe liście ;P
      Dzięki :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne przechodzenie z jednego koloru w drugi, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.