sobota, 13 września 2014

Kolorowe oczy :) czyli makijaż w moich ulubionych kolorach!

Witam wszystkich :)
Dziś coś na przekór obecnej już jesieni czy trochę koloru na powiekach. Ogólnie bardzo lubię odważne makijaże, w zwykłych delikatnych dzienniakach czuję się nijaka- jakby mnie w ogóle nie było :)
Lubię szaleć na oczach i to mnie kręci najbardziej :)
Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
Cienie, których użyłam pochodzą z palety 120. Pod spodem nałożyłam bazę Art deco.




Poza moją pasją kosmetyczną uwielbiam również pichcić w kuchni :) Tym razem na weekend zrobiłam przepyszne muffinki z kremem kawowo- chałwowym. Jeśli ktoś jest chętny na przepis na zapraszam do następnego postu. A teraz zostawiam Wam ze ślinką na ustach! :P


Pozdrawiam
Gośka :*

10 komentarzy :

  1. wow, śliczny makijaż, babeczki też cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż chociaż ja bym się na takie kolory chyba nie odważyła. Babeczki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, częściej będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te babeczki wyglądają tak uroczo i tak smaaacznie *.* Co do makijażu..trafia idealnie w moje gusta! :D Też się źle czuję w nijakich, delikatnych makijażach, zawsze dodaję trochę koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, mniam... smakowicie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.