wtorek, 16 września 2014

Jak przedłużyć trwałość makijażu za niską cenę- czyli fixer od Avon

Witam :)
Zapraszam Was dziś na kolejną recenzję- dziś produkt co do którego miałam wątpliwości. Widziałam go już nie raz w katalogu jednak jakoś nigdy nie myślałam żeby go kupić, szukałam raczej fixera z Kryolanu o którym czytałam wiele pozytywnych recenzji. Niestety cena była dosyć wysoka jak dla mnie dlatego też po malutku na niego składałam :)
Tym czasem udało mi się wygrać pewien konkurs makijażowy w którym nagrodą był zestaw kosmetyków właśnie firmy Avon. Ten fixer wchodził właśnie w jego skład. I przyznam, że mnie bardzo zaskoczył! 
Więcej informacji niżej :)


Avon
Makeup Setting Spray-
Utrwalający spray do makijażu


Opis produktu:
Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień.

Cena: 32zł ( w promocji można kupić nawet za 14,90!) / 125ml

Moje wrażenia:

Opakowanie:
Kosmetyk znajduje się w plastikowej, ciemniej lecz lekko przeźroczystej buteleczce z rozpylaczem (który działa bez zarzutu). Pojemność dość duża tak więc produktu starcza nam na naprawdę dosyć długo.


Poniżej zdjęcie jak działa atomizer w trakcie "psiknięcia" 


Jak używać?
Po wykonaniu makijażu spryskujemy twarz fixerem w odległości 20- 25 cm od twarzy 2-3 razy.
Zaraz po aplikacji czuję jakby moja twarz była mokra, lecz za chwilkę wysycha. 

Działanie:
Fixera używam tylko przy większych wyjściach, lub kiedy kogoś maluję na np. wesela. Nie lubię używać takich kosmetyków na co dzień ponieważ nie widzę takiej potrzeby. Faktycznie makijaż utrzymuję się dłużej, podkład tak szybko nie znika z twarzy, pomadki się nie "zjadają" :P Co do cieni nie wiem ponieważ zawsze używam bazy pod nie. 
Mam dość problematyczną skórę i przyznam, że nic nowego się na twarzy nie pojawiło kiedy go stosowałam.

Podsumowując- na prawdę świetny produkt za na prawdę niską cenę!

10/10!

6 komentarzy :

  1. Włąsnie kilka dni temu widziałam go w katalogu i zastanawiałam się, czy go nie zamówić. chciałabym wypróbowac tych fixerow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na prawdę, u mnie sprawdził się w 100 % i na osobach które malowałam również :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki tego typu :) Rzeczywiście na wesele idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na co dzień nie używam ale na okazje idealny :)

      Usuń
  3. Uuu a ja idę w weekend na wesele, szkoda że nie wiedziałam o nim wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pomyśleć na przyszłość :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.