poniedziałek, 8 września 2014

Indie w zaciszu łazienki za 5 zł :)

Dziś zapraszam na pierwszą recenzję- a zarazem niedawną nowość w sieciach sklepów Biedronka.

Często kupuję tam żele pod prysznic, ponieważ nie dość, że są dosyć tanie to jeszcze zazwyczaj nie różnią się zbytnio od tych za które musiałabym zapłacić praktycznie o połowę więcej.

Tym razem trafiłam na nową serię Be Beauty Spa i wybrałam- "Indie". 
Za żel zapłaciłam zawrotną cenę niecałych 5 złotych :)

Jesteście ciekawi czy jestem zadowolona? A więc zapraszam do czytania! :)


Be Beauty, SPA
Indie "Irys& Lotos"
- żel pod prysznic


Opis produktu:

Opakowanie:
 Żel znajduje się w 300 ml zgrabnej buteleczce z nakrętką na zatrzask. Design bardzo przyjemny, utrzymany w kolorze różu. Jak najbardziej na plus.
 
 
Konsystencja:
Kosmetyk jest dosyć gęsty, w kolorze delikatnego różu z małymi "bąbelkami" powietrza. Świetnie się rozprowadza na ciele i dobrze pieni, przez co jest  bardzo wydajny.
 
 
Zapach:
 Piękny słodki zapach, nie jest nachalny i mdły lecz wręcz przeciwnie bardzo przyjemny i sprawia, że prysznic jest wielką przyjemnością. Dodatkowym wielkim plusem jest to, że jeszcze długo po kąpieli wyczuwam go na mojej skórze. Jako, ze jestem zapachomaniaczką jest to mój ideał ;P
 
Działanie:
Żel bardzo dobrze spełnia swoje zadanie czyli:
* bardzo dobrze nawilża moją skórę, która po kąpieli jest zazwyczaj bardzo sucha, 
*obłędnie pachnie przez co świetnie odpręża
* dobrze zmywa wszelki bród z ciała
 
Dla mnie zasłużona ocena:
10/10!

4 komentarze :

  1. Jeszcze nie widziałam tego żelu u siebie :) Ładna szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna recenzja. Dodaje do ulubionych i będe zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.